2013. április 5., péntek

57.rész+ 3.díjam.

Sziasztok Manók!
Gondolom,már láttátok,hogy hamarosan VÉGE lesz ennek a blognak. Csak,hogy tudjátok nem büszkeségből csinálom így. Hanem,mert ennek így kell lennie. Nem látok benne többet. Sajnálom.
De a jó hír,hogy már el is kezdtem az ÚJ BLOGOMAT! Amit itt találtok,ha érdekel: KATT.
Megkaptam a 3.díjamat,aminek szintén nagyon-nagyon örülök,és köszönök solya1999-nek.!
Szabályok:




1. Írj magadról 11 dolgot!

2. Válaszolj 11 kérdésre!

3. Írj 11 kérdést!

4. Küldd tovább 11 blognak!

11 dolog rólam:

-Egy kicsit mindig kilógtam a többiek közül.

-Szeretem az olyan ruhákat,amit rajtam kívül senki sem venne fel.

-Többet érzek a fiúk iránt,mint átlagos rajongás.

-Imádom a banánt.

-"Őrült" vagyok. (mások szerint)

-Harry a legjobb fiúbarátom. (és Louis,Zayn,Niall és Liam is!)

-Nincs testvérem.

-Minden másodpercben azt várom,mikor tudok eljutni egy One Direction koncertre.

-Nekem az az EGYIK legnagyobb álmom,hogy megölelhessem őket!

-Rikító kék szemeim vannak.

-Modell szeretnék lenni.

Válasz 11 kérdésre:

Van tesód?-nincs.


Szeretsz írni?-imádok.


Mióta blogolsz?-kb.7 hónapja.


Általában mennyi órát töltesz el írással?-1.5


Volt már olyan helyzetben hogy valamelyik órán gondolkoztál a blogod folytatásán és fullra elbambultál?-igenigenigen.


Van háziállatod?-sajnos nincs.


Ki a kedvenc tagod?-nincs. Mind az öt fiú iránt valami leírhatatlan dolgot érzek.


Szereted a Family Guy-t?-nem.


Hova szeretnél eljutni?-London,Párizs.


Voltál már szerelmes?-2-szer talán.


Elmennél Csernobilba az atomkatasztrófa színhelyére?-igen,nagyon érdekelnek az ilyen dolgok.

11 kérdés Tőlem:

Milyen telefonod van?

Le tudod írni,hogy mit érzel a fiúk iránt?

Mit gondolsz a "barátnőkről"?

Mit jelent Neked az írás?

Szerelmes vagy?

Mielőtt elalszol,mi az utolsó gondolatod?

Milyen tanuló vagy?

Mi a hobbid(az íráson kívül)?

Kedvenc gyertyaillat?

Mi a legnagyobb álmod?

Mit gondolsz a blogomról?

Mi a mottód?

Küldd tovább 11 blognak!

Egynek tudom csak,de Neki szívből.♥

1. Fruzsi.




Akkor itt az új rész:

*Hope*
Mikor beültem a járműbe,olyan érzésem volt,mintha kitépték volna a szívemet a helyéről. Szavakkal nem tudom elmondani,hogy pontosan mi volt benne,de szörnyű volt.
-Tudtam,hogy jól döntesz, kislány.-szólt hozzám azonnal Dave.
-Nem miattad döntöttem így! Különben is. Nem vagyok kislány!-förmedtem Rá.
-Dehogynem.-mondta,majd megpróbált megpuszilni,de eltoltam.
-Dave! én nem azért megyek Veled,mert szeretnék,hanem,mert muszáj. Mégis,hogy gondolhattam,hogy majd Harry Styles-sal fogok járni? Egyrészt Nekem az a fajta felhajtás,ami körülöttük van,nem bírnám,másrészt, nem is szeretett.-hadartam.
-Persze-persze.-válaszolt gúnyosan.
Nem tehettem mást,mint,hogy az ablak felé fordulva bámultam ki. A repülőtér elég messze volt a várostól,ezért minimum 2 óra az út. Ahogy néztem a tájat,észrevettem,hogy nagyon hasonlít a szívemre. Hideg,ködös és szinte üres. Senki nem járt errefelé,ezért nagyon kísérteties hangulatom volt.
Bár Én sohasem voltam az a félős fajta lány,most eléggé megijedtem. Mellettem egy veszélyes férfi(!),kint pedig egy ember se. 
-Mégis hol fogok lakni?-kérdeztem hirtelen felindulásból.
Dave egy pillanatra levette a szemét az útról és Rám nézett,majd gúnyos mosolyra húzta a száját.
-Nálam,cica.-adta a választ,mire felháborodtam.
-Mi az,hogy Nálad? Erről nem volt szó!-emeltem fel a hangom,de a mondatom végét már csak suttogtam.
-Most már van róla szó! Ha Én azt akarom,hogy nálam legyél,akkor nálam is leszel!-kiabált,mire annyira féltem,hogy kezem-lábam remegett. Összehúztam magam és újra kinéztem. Nincs mese. Nem tehettem semmit. A hatása alatt voltam.
*Louis*
Nem gondoltam volna,hogy Harry egyszer is visszatér. Én már abban a hitben voltam,hogy felbomlunk és kész. Most mondhatnám azt,hogy nagyon haragszom Hazz-ra,de igazából sohasem voltam Rá mérges. Tudom,hogy milyen ez.

"Amint megszeretsz valakit, többé nem tudsz logikusan gondolkodni róla."

Amikor azonban Harry felhívott,hogy visszajönne,nagy kő esett le a szívemről. Próbáltam hideg lenni Vele,de amennyire Ő ismer,tudni fogja,hogy csak játszottam a sértődöttet.
*****
Ma egész nap csak a Direction-házban lézengtem. Nem találtam a helyemet.
-Hé,haver! Mi a baj?-kérdezte Zayn reggel.
-Semmi.-mosolyogtam Rá. Nekik egyáltalán nem szóltam róla,hogy Harry bármelyik percben betoppanhat. Ezt egyedül akartam lerendezni.
Délután mindenki elment. Zayn Perrie-hez,Liam Danielle-hez,Niall pedig a Nando's-ba. Én csak a TV-t bámultam és pizzát ettem. Már majdnem elaludtam,amikor hirtelen csengettek. Felpattantam és odafutottam az ajtóhoz. Kinyitottam,de egy olyan személy állt ott,akire akkor semmiképp sem számítottam. Harry. Egy pillanatig tétovázott,majd a nyakamba borult.
-Louis!-mondta. Én erőtlenül megütögettem a hátát,majd eltoltam magamtól. Láttam a szemében,hogy most azt gondolja,már nem számít nekem. Majdnem sírt.
-Gyere be.-invitáltam.
Beléptünk,Harry nem nézett semerre sem,csak leült a megszokott helyére. Üvöltött Róla,hogy nagyon sok mindent akar kérdezni,csak nem mer.
-Hallgatlak.-adtam meg a kezdő lökést.
Ekkor sóhajtott egy nagyot és belekezdett.
-Louis kérlek ne legyél ilyen Velem. Tudom,hogy nagyon hülye voltam és nem gondolkodtam,de Én azt gondoltam,hogy nekem Ő az igazi. Teljesen azt hittem. Ezért mentem utána. Hisz' tudod,hogy van ez. Ha valakit szeretünk,akkor nem hagyjuk elmenni. Te sohasem voltál még így?-kérdezte,de mivel nem válaszoltam,folytatta-De kiderült,hogy egyáltalán nem vagyunk egymáshoz valók. Ő érzelmeket akart,Én pedig...hát...tudod..csak szexet. Persze szakított Velem és elment. Azt hiszi,hogy nem tudom,hová. De Én biztos vagyok benne,hogy visszamegy Magyarországra. Ezzel még nem is lenne akkora nagy baj. Ha egyedül menne! De ott van Vele az a pszichopata Dave is. De nem is akarlak untatni. A kérdésem pedig az,hogy megtudsz Nekem bocsátani?-fejezte be halkan. Már akkor biztos voltam benne,hogy mit fogok tenni,de csak egy szót nyögtem ki.
-Hiányoztál.-meredtem szigorúan magam elé. Ám nem sokáig,mivel Harry felpattant és szinte Rám ugrott(?).
-Annyira nagyon sajnálom.-hajtogatta,miközben úgy álltunk ott mint régen. Két fiú,akik megtalálták egymásban önmagukat.
"Egyes emberek szerint Larry Stylinson kitaláció. Larry Stylinson egy érzés amit nem várhatok el minden embertől,hogy megértse.Nem is várom,viszont azok akik megvetik,azok magukra vessenek mivel senki sem érezheti át azt amit mi."
*****
-És hogy állsz Eleanor-ral?-kérdezte. Már ketten ültünk a kanapé,chipset szorongatva és egymást átölelve. 
-Szakítottam Vele,Harry.-mondtam egyhangúan. Ekkor beállt a csend. Nem volt kínos,mert éreztem,hogy Hazz gondolkodik. Pár másodperc után megszólalt.
-Te még mindig szereted.-nézett Rám,mire megráztam a fejem.
-Dehogyis!-rivalltam Rá.
-Rendben,de ezt most mondd az én szemembe is.-mondta nyugodtan. Csak nyeltem egy nagyot,és belenéztem a szemeibe. Egyszerűen nem tudtam megtenni. Vajon,hogy lehet ekkora varázs egy szempárnak? Nem lehet belehazudni.
-Azthiszem még mindig szeretem.-mondtam végre,majd lehajtottam a fejem. Harry megcsóválta göndör haját és ciccegett egyet.
-És nem mész utána?-villantotta ki a mosolyát,mire elképedtem.
-Mi? Hiszen kb.2 óra az út. Másrészt pedig miért mennék utána? Úgysem jönne vissza.-soroltam.
-Biztos vagyok benne,hogy visszajönne. De Te tudod.-felelte.
Felállt,majd elindult a szobája felé,de félúton visszafordult.
-A másik kérdésem pedig az lett volna,hogy ugye nem akartatok Engem lecserélni?-kérdezte fájdalmas arccal,mire felnevettem.
-Téged? Soha.-jelentettem ki. Ő pedig büszkén tovább sétált.ű
Ekkor gondolkodtam el. Hope. Most elmegy és talán soha többé nem látom. Más lány pedig rajta kívül sosem kéne. Ekkor felpattantam,kirohantam az előszobába és őrült sebességgel kezdtem öltözni.
Pár pillanat múlva felnéztem,de csak Harry vigyorgó fejével találtam szembe magam.
-Látod. Mindig a szerelem győz.-mondta,mire átöleltem.
-Igen.-suttogtam,majd kiléptem az ajtón. Odafutottam a kocsihoz,beültem és már úton is voltam.
Nem hagyhatom,hogy elmenjen!

Sajnálom,hogy megint ilyen rövid lett,de nagyon fáradt vagyok. Holnap megpróbálok írni,de tanulnom kell,mivel vasárnap táncverseny..:) 10 komi és 10 tetszik után hamarosan következő!♥

12 megjegyzés:

  1. juj*-* de jó gyorsan kövit♥:$ ügyes legyél a versenyen:)

    VálaszTörlés
  2. imádzam *--* hajrá louis érd utol xddd sok szerencsét a versenyhez :DDD én németre megyek holnap xddd úgyhogy mázlid van még a táncal :))) hamar kövit :DDD<3

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett!! következőt!!

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁÁÁÁ végre mióta várok erre hogy az a "szerencsétlen" (szeretlek Lou) utánna menyjen... :) siess nagyon a kövivel ! IMÁDOM! *-*

    VálaszTörlés
  5. jujj ez nagyon jó!! biztos vagyok benne, hogy a másik blogod is ilyen jó lesz!! <3

    VálaszTörlés
  6. Siess a kövivel!!!! Nagyon jó!!!!Csak siess!!!

    VálaszTörlés
  7. áááááááh :OOO ez rohadt jó... hallod...siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  8. Anyukám: mièrt sikítasz?
    Én: új rèsz van Berry blogjában.
    Anya:okè. Úgy csinálok mintha èrtenèm.
    Annyira örūlök az új rèsznek. Annyira jó lett. *_* Biztos, hogy a másik blogod is ilyen tōkèletes lesz!:) Sok sikert a versenyhez! <3

    VálaszTörlés
  9. Wááá siess a kövivel mert nem bírom sokáiig siess!! nagyon jóóó <3 <3 *w* ^^ :$

    VálaszTörlés
  10. Ááááááááááááááááá egy isten vagy!!! Ez a rész lett a Legeslegjobb!!!!!!! Tudtam h lessz még itt valami!!!! Gyorsan kövit!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Ez ... király lett... nem találok szavakat!!! Gyorsan kövit!! :DDD

    VálaszTörlés