2013. április 4., csütörtök

FONTOS!

Sziasztok Manók!
Sajnálom,hogy már 2 napja nem jelentkeztem,de van okom rá. Ugyanis nagyon sokat gondolkodtam erről a blogról. Végülis arra jutottam,hogy már csak pár részt fogok írni. Én tényleg nagyon-nagyon sajnálom,de már nem látok ennél több fantáziát ebben a történetben. Lehet,hogy most sokan elítéltek és hazugnak tartatok,amiért megígértem,hogy hosszú lesz,de Én már eldöntöttem. Maximum még 7 rész lesz,de annál nem több! Viszont van egy jó hírem számotokra!!! HAMAROSAN ÚJ BLOGGAL FOGOK JELENTKEZNI.
Remélem,azért még marad egy kis helyem a szívetekben,mert nekem Ti mindig nagyon sokat jelentettetek és fogtok is ezután!
Ui. Hétvégén új rész.:)
Puszi. Xx

2 megjegyzés:

  1. #Kisebbszívroham
    Nem örülök, hogy vége lesz a blognak, de nem gáz, mert jön egy új.:33
    Hazudnák ha azt mondanám, hogy neked csak kis hely marad a szívembe. Te mindig a mi Hercegnőnk maradsz.!:) Szeretlek! ♥

    VálaszTörlés
  2. Èn is nagyon sajnálom hogy abba hagyod de bizti hogy fogom olvasni az újat is! :(

    VálaszTörlés