2013. április 27., szombat

61.rész The End.

Sziasztok!
Eljött ez a nap is. Most utoljára írtam le ebben a blogban azt, hogy sziasztok. Olyan érzésem van,mintha kitéptek volna egy darabot a szívemből. Hol is kezdjem?
Amikor felmerült bennem az ötlet, hogy csinálok egy új blogot,nem tudtam,hogyan kezdjek hozzá. Sokat bíbelődtem azon,hogy legyen valami ötletem,de nem nagyon jártam sikerrel. Aztán egyszer csak álmodtam egy igen furcsát. Egy más világban jártam,ahol az emberek nem voltak boldogak,sokat sírtak,és csalódtak. Éppen ezért gondoltam azt,hogy megosztom Veletek a gondolataimat. És mennyire jól tettem,hogy belevágtam! Nekem a blogok óriási szerepet játszottak/játszanak az életemben. 2012.11.01-jén beleolvastam a legjobb barátnőm blogjába. Akkor szerettem meg a fiúkat. Aztán kezdtem egy blogot, ami nem lett a legjobb,de szerettem. És most itt van ez. Ez a történet,amit olyan sok csodálatos ember olvas. Amiről nem hittem volna,hogy ennyire népszerű lesz. Nem is tudjátok elképzelni,hogy amikor esténként sírtam,és azt gondoltam,hogy feladom,milyen érzés volt,amikor elolvastam egy bátorító kommentet. Azonnal letöröltem a könnyeimet és mosolyogni kezdtem. Mondhatnám úgy is ,hogy Ti adtatok erőt! De mint a legtöbb ember,azért kaptam hideget is. Elfogadtam. Mert ez a történet nem szól másról,mint egy átlagos lányról,aki a boldogságot kereste,egy fiúról,aki A LÁNYT kereste,és azokról a dolgokról,amiket még Én sem akarnék átélni. Hiszen tudjátok,ez egy MÁS VILÁG volt.
És akkor jöjjön a köszönet nyilvánítás. Legeslegelőször is nagyon-nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm Fruzsinak,amiért végig biztatott és segített. Az Ő ötlete volt,az is,hogyan legyen vége ennek a csodás történetnek. Tehát csak annyit mondok,hogy köszönöm,hogy vagy.♥
Aztán köszönöm szépen Renátának,aki végigizgulta a blogot,bár már szinte előre tudott mindent,ugyanúgy,mint Kata. Szeretlektiteket♥
VÉGÜL KÖSZÖNÖM MINDEN EGYES OLVASÓMNAK AKI MINDVÉGIG VELEM VOLT,ÉS OLVASOTT,ÉS KOMMENTELT,ÉS SZAVAZOTT. TI VAGYTOK A MINDENEIM.♥♥♥
Remélem,hogy az új blogomban(amiben ma lesz az első rész) is velem tartotok!!! 
Hát akkor,olvassátok az utolsó részt. Köszönöm,hogy itt voltatok.

*Hope*
Aznap este buli volt a Direction-házban. Nem tudom,hogy mit ünnepeltünk. Talán azt,hogy vége ennek az egész horrornak,vagy azt,hogy hideg vérrel megöltem apámat?! Bármilyen furcsa is volt,boldog voltam és felszabadult. Nem ittam alkoholt,nem szívtam,de mégis nagyon sokat nevettem. Még talán soha nem beszélgettünk egyfolytában ilyen hosszan. Sorban mesélték a viccesebbnél-viccesebb sztorikat,Én pedig majdnem kipukkadtam a röhögéstől. Szerintem a fanok 90%-a azt hiszi,hogy a sztárok élete csak munka,ének,munka,ének,fellépés,dedikálás,utazás..stb. Pedig nem is gondolnák,hogy mennyi izgalmas dolog történik Velük. Talán Louis is azért választott pont engem,mert Én megértem Őket. Én megértem,hogy sokszor szabadságra van szükségük,és nem bírnak annyit dolgozni,mintha robotok lennének. Megértem,hogy van magánéletük. És elfogadom,ha van barátnőjük. (Mondom Én,akinek maga Louis Tomlinson a barátja!)
Az este további részében,pizzát rendeltünk franciául(Harry nyelv tudása),majd a Toy Story-t bámultuk popcornnal a szánkba.
Hosszú évekig számtalan különféle módszert bevetve hajszoltam a boldogságot, és a közben felhalmozott rengeteg szerzemény és eredmény a végén teljesen tönkretett. Az élet, ha túlzottan hajszolod, végül a sírba visz. Az idő, ha üldözöd, pont úgy fog viselkedni, mint egy bűnöző: mindig is egy megyével vagy egy szobányival előtted jár, megváltoztatja a nevét és a hajszínét, csak hogy egérutat nyerjen, épp amikor az új letartóztatási paranccsal a kezedben belépsz a motel előcsarnokába, ő kioson a hátsó ajtón, csak egy égő cigarettavéget hagyva a hamutartóban, hogy cukkoljon. Valamikor meg kell állnod, mert az idő nem fog. Be kell ismerned, képtelen vagy fülön csípni. Arra is rá kell jönnöd, hogy nem is ez a feladatod. Egy bizonyos ponton túl, fel kell adnod az üldözést, meg kell állnod, és hagynod kell, hogy a boldogság rád találjon.
-Hope.-szólalt meg hirtelen Zayn,mire odakaptam a fejemet.-1 hónap múlva európai turnéra megyünk.közölte. Az addigi mosoly azonnal,lefagyott az arcomról. Itt hagynának? Louis,Harry,Zayn,Liam és Niall is? Mi lesz Velem ezután? Az arcom színe gyorsan váltakozott az egészséges színűről a zöldre,aztán a fehérre. Gondolom ezt Zayn is észrevette,mivel gyorsan folytatta.
-De természetesen Te is jössz Velünk.-tette hozzá,mire lesütöttem a szemem.
-Malik,ha még egyszer Rám hozod a frászt,esküszöm kidoblak az ablakon.-keltem fel,majd Rávetettem magam és csikizni kezdtem. Úgy visított fel,mint egy kislány. Ezen persze mindenki szakadni kezdett a nevetéstől.
-Oké,oké bocsánat.-mondta még mindig könnyezve,az előbbi hahotától.
-Mégis ki találta ki,hogy így átvágjatok?-néztem körül,mikor megéreztem két kezet a derekamon.
-Megijedtél?-kérdezte a jól ismert hang,amibe akaratom ellenére is beleborzongtam.
-Te voltál,mi?-kérdeztem fojtott hangon. Ő erre csak apró puszikkal hintette be a nyakam minden kis szegletét.
-Ha így akarsz bocsánatot kérni,akkor vedd úgy,hogy megbocsájtottam.-jelentettem ki,majd megfordultam és megcsókoltam. Viszont a kis 'puszinkból' egyre vadabb,és egyre tüzesebb csók lett. Majd amikor két kezet éreztem a fenekemen,meghallottam egy hangot.
-Menjetek már szobára.-kiabált Harry. Ekkor összenéztünk,majd kitört belőlünk a nevetés,de azért megfogadtuk a tanácsát és felmentünk a szobánkba. Aznap éjjel valami olyan dolog járta át az agyam,ami onnan aztán soha többé nem jött ki. Arra gondoltam,hogy ez volt az utolsó éjszakánk kettesben.
-Mi a baj,Kincsem?-kérdezte Louis is,mert eléggé átlátszó voltam.
-Te nem félsz a haláltól?-kérdeztem alig suttogva.
Louis nem nézett Rám furcsán és nem is talált őrültnek,hanem pár percig gondolkodott,majd csendesen válaszolt.
-De. Félek,sőt nagyon félek. Tudod az élet olyan,mint egy pitypang. Csak egy fújás és vége mindennek.
Mint mindig most is igaza volt,ezért nem is válaszoltam rá semmit. Nem akartam elrontani az estét. Inkább csak szorosabban hozzábújtam és köröket írtam le a mellkasán. Kezét a derekamon pihentette,és simogatott. Szinte úgy éreztem,mintha álmodnék. Itt volt Velem és nekem nem kell semmi más!
*2 hét múlva*
Mondhatnám,hogy sok idő telt el,de ez így nem lenne teljesen igaz. 14 nap. 14 nap telt el azóta,hogy megöltem az apámat. És 14 nap telt el azóta,hogy egy óriásit buliztunk 6-an. Már akkor éreztem,hogy az lesz az utolsó együtt töltött este. Igaz,hogy másfél hét múlva megyek a fiúkkal turnézni,de mégis mostanában úgy tekintenek Rám,mint egy idegenre. Zayn éjjel-nappal Perrie-vel és a Little Mix-szel van,most például Párizsban vannak. Oké. Ő 14 nap óta talán egy szót sem szólt hozzám.
Ott van Liam,akinek Danielle a mindene és szinte már hozzáköltözött. A lelki társam volt,de most már csak egy idegen.
Niall. Nos,Ő az,akin nem lepődöm meg annyira. Talán sohasem fogja Nekem megbocsájtani,hogy idehoztam Holly-t,hisz persze,hogy az is az Én hibám,mint minden más.
A két jómadarat szándékosan a végére hagytam. Harry. Amennyire ismerem,pont annyira nem tudom megérteni,hogy mit művel. Visszatalált Swift kisasszonyhoz és most a sajtó előtt enyelegnek. Mindig szeretni fogom valamilyen szinten és szerintem soha nem fogom elfelejteni.
És Louis?
Mostanában már nem olyan a kapcsolatunk,mint amilyen régen volt. Mintha valamiért már nem szeretne engem és elege lenne belőlem. Ezt a 14 napot is csak végigveszekedtük. Félek,hogy egyszer csak vége lesz ennek az egésznek. 
*****
-Kicsim! Megjöttem.-esett be az ajtón Louis. Én a tükör előtt állva próbáltam fel az egyik ruhámat éppen. Ő mögém jött és átkulcsolta kezeivel a derekamat,majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Hova,ilyen csinosan?-kérdezte.
-Arra gondoltam,hogy elmegyek egyet bulizni ma este.-jelentettem be.
-Rendben. Megyek készülődni.-indult ki,de megráztam a fejem.
-Louis!-szóltam utána,mire megfordult.-Én úgy gondoltam,hogy most az egyszer egyedül mennék.-mondtam,mire felhúzta a szemöldökét.
-Tessék?-sétált vissza.-Most már annyira sem méltatsz,hogy Veled menjek?-kérdezte.
-Mi? Dehogyis. Csak szeretnék egy kicsit kikapcsolódni.-vágtam vissza.
-Igen. Persze. Gondoltam,hogy ez lesz. Ki az?-kérdezte,mire értetlenül bámultam Rá.
-Tessék?
-Ki a harmadik személy? Hope, a napnál is világosabb,hogy megcsalsz!-emelte fel a hangját. Óriási szemekkel bámultam Rá. 
-Hogy gondolhatod ezt Rólam,Louis?-kérdeztem indulatosan.
-Már nem tudom,hogy bízhatok-e benned..-mondta.
-Ezt nem hiszem el! Ennyi szenvedés után nem bízol bennem? Nem látsz? Annyira szeretlek,hogy szinte beleőrülök,ha nem vagy Velem. Mostanában pedig sokszor volt ilyen. Inkább én feltételezhetném azt,hogy Te csalsz meg!-kiabáltam már zokogva. Szerencse,hogy csak ketten voltunk a lakásban.
Pár pillanatig csak meredt Rám, abból tudtam,hogy nagyon ideges, az arcán néhány izom rángatózni kezdett. Végül elordította magát.
-Neked is meg kellett volna halnod,apáddal együtt!
Amint ezt kimondta,akkora fájdalmat éreztem a belsőmben,hogy azt hittem szétszakadok. 
Az a szomorú igazság, hogy a hozzánk legközelebb állók képesek a legnagyobb fájdalmat okozni nekünk.
Talán még 5 másodpercig láttam Őt. Arcán szüntelenül folytak a könnyek és közeledni akart felém. Én hirtelen a szívemhez kaptam,mert nagyon szorított a mellkasom és levegőt sem kaptam. Azonnal összeestem.
Tudtam,hogy vége van. Ekkor azonban újra kinyitottam a szemem és a felém hajoló szerelmemre néztem.
-Hope! Mi történt?  Kérlek ne hagyj itt! Várj meg azonnal hívom a mentőket.-kelt fel,de visszahúztam.
-Semmi baj..Louis. Nagyon szeretlek. És köszönöm,hogy....köszönöm,hogy elvittél egy másik világba!-mondtam ki,majd elmosolyodtam,Ő az ajkait gyengéden az enyémekre tapasztotta,és lehunytam a szemem.
Most már kimondhatom. Boldogan haltam meg.


Nagyon sajnálom,hogy csalódást okoztam azoknak,akik Happy Endet akartak. És hogy mi lett ezután Louissal,Zaynnel,Liammel,Niallel és Harryvel? Azt mindenki találja ki magának.
Ennyi lettem volna. És ne feledjétek! ELSŐ RÉSZ!

14 megjegyzés:

  1. Ügye nem csak én sírtam ezen a részen?? :OO najóó.... majdnem az összes résznél sírtam :') nagyon ügyes vagy, csak gratulálni tudok. :) Kár, hogy ilyen lett a vége...:)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon gyönyörű befejezés lett!!nagyon ügyes vagy!!<33

    VálaszTörlés
  3. ASMKFDKFDJNNBG*---*♥ Annyira örülök, hogy nem egy ilyen sablonos vége lett:3 Úgy sírtam a végén:c Nagyon sokat jelentett a blog. Nem volt ilyen tipikus sablon blog, volt tehetséged az íráshoz. Nem ez a tipikus tündérmese, 5 lány, híres lány, stb. blog volt:) Nagyon szeretlek♥ Fbn leírtam neked amit akartam a blogtól úgyhogy nem tudok erre már mást mondani:) Nagyon szeretlek♥

    VálaszTörlés
  4. úristen :'c sírok....♥ köszönöm hogy az olvasód lehettem..!!:)

    VálaszTörlés
  5. Istenem neeee!! Ez annyira jo befejezés,nem baj egyátalán hogy nem Happy End a vége. De azért sajnálom hogy vége de NAGYON szeretlek <3 És sok sok sikert a következő blogodhoz. Puszi :) Bocs hogy névtelen :/

    VálaszTörlés
  6. huhh... Hát nagyon meglepődtem. Végig sírtam ezt a részt. Sajnálom hogy vége a blogodnak, mert nagyon imádtam, a másikat is olvasni fogom. És szerintem jó hogy nem lett Happy end.... Ebben más ez a blog, mint a többi. Szerintem nem csak nekem, hanem mindenkinek aki olvasta ezt a blogot felejthetetlen pillanatokat okoztál. Szóval annyit tudok mondani, hogy köszönöm :')

    VálaszTörlés
  7. Ma álmodtam valamit amit megosztanék veled, merthogy közöd van hozzá..:
    20 év múlva a 10 éves gyerekem éppen a net előtt ül és valami nagyon szépet olvas. Közelebb megyek és meglátom mit is olvas, megállás nélkül.Könnybe lábad a szemem.
    -Miért sírsz? -kérdezi
    -Hol találtad ezt a blogot?
    -Az ágy alatti dobozban. Egy cetlire volt ráírva a linkje. Azok a képek mellett találtam meg, amiken 5 fiú van.
    -Olvasd el a történetet. Egy Hercegnő írta. ♥

    Abba a dobozba lesznek az emlékeim... az 1Ds cuccaim, egy papírra ráírva 4 link.. 2 link Fruzsi blogjaihoz vezet, 2 a Tieidhez. Mert ezek a legszebb emlékeim...

    Hiányozni fog ez a blog, mert.. mert a szívemhez nőtt. Mert tökéletes. Mert Te írtad.
    Nem tudok rá mit mondani. Tényleg. Tökéletes. ♥

    És, ha most megkérhetnélek valamire..: menj oda a szüleidhez és mondd meg hogy az egyik olvasód (oké, az összes olvasód) köszöni, hogy vagy. ♥♥♥

    VálaszTörlés
  8. istenem! nem számítottam erre,de örülök.nagyon nagyon..váratlanul ért.de tökéletes ez a blog! úgy ahogy van.kedvenc blogom örökké.nehogy töröld..elfogom olvasni vagy még 100-szor..amikor rátaláltam még csak a 20.fejezetnél tartottál.azóta követem.és most vége! el sem hiszem..imádom a blogodat! okoztál boldog,és sírós perceket is..jó néha a családtagjaim hülyének néztek,hogy miért sírok a monitor előtt..nem érdekelt.csak az hogy Hope helyében legyek,átéljem,hogy mit érez.nagyon szeretem! örökre a kedvenc blogom lesz! :) Bartosiewicz Kinga <3

    VálaszTörlés
  9. Szavakat nem találok... Tegnap este találtam rá erre a blogra, és szinte alig tudtam elszakadni tőle. Hihetetlenül jól fogalmazol. Nagyon örülök annak hogy nem ilyen nyálas tömegblogot írtál, hanem tényleg egy valósághű történetet. Nem hazudok, ha azt mondom, hogy ez életem egyik legjobb blogja :) Ezalatt a fél nap alatt, míg elolvastam a történetedet rengetegszer bekönnyeztem. Sokszor leesett az állam a hirtelen fordulatoktól. Teljesen más befejezésre számítottam, de szerintem egy ilyen keretsztorihoz nem illene a happy end, szóval jó így ahogy van. Köszönöm Neked ezt a fantasztikus élményt :) Kívánom, hogy a következő blogjaid is legyenek ilyen sikeresek :) <3

    VálaszTörlés
  10. Ma kezdtem el elovasni a blogodat és végig is olvastam az összes részt,mert egyzserűen nem lehetett abbahagyni.Hihetetlen,hogy milyen változatosan tudsz írni.És hogy a szereplők érzéseit ilyen szépet le tudod írni,hogy együtt tudok sírni és nevetni a karakterekkel.Nem egy sablon sztoryt írtál,aminek a végén a herceg és hercegnő együtt öregednek meg.Nem te a való világból meritettél ihletet.Büszke lehetsz magadra,hogy ennyi idősen ilyen szépen és változatosan tudsz írni.Csak így tovább.:D

    VálaszTörlés
  11. Szia. Tegnap este kezdtem el olvasni a blogodat, de keptelen voltam abbahagyni.Nagyon nagy tehetseged van az irashoz. Minden egyes resz tetszett, sok izgalom volt benne: az apa orultsegei, Holly halala, Harry, Louis szerelmes lesz Hopeba, Dave akit az elejetol fogva tudtam, hogy nem jo... aztan a vegen az apa meggyilkolasa, de annak nagyon orultem, hogy a vegen a sracok visszafogadtak Hopeot es Harryt is. Igazabol en nem vagyok valami Nagy One Direction Fan, de abbol ahogy leirtad oket es a viselkedesuket nagyon megtetszett es igy valahogy kozelebb kerultek a szivemhez ha ez nem is igaz a valosagban akkor is megszerettem oket hala neked. Csak biztatni tudlak, csak igy tovabb, ne hagyd abba az irast mert nagyon jo vagy benne( en is irok, de az enyem kozel sincs ilyen jo). Koszi, hogy ilyen jo tortenettel ajandekoztal meg. <3

    VálaszTörlés
  12. FHUAIODJIO imádom nagyon jó lett. Kár hogy meghalt de így is jó lett. Szinte végig bőgtem az egészet :D

    VálaszTörlés
  13. Csak most találtam meg a blogod de káprázatos! Nagyon jól megfogalmaztál benne mindent beleértve a boldog és a drámai pillanatokat is ! A részről csak annyit, hogy remek mármint nem az , hogy meghal Hope hanem ahogy leírtad! Amúgy valahogy gondoltam, hogy ez fog történni ... Nem értem , hogy mondhatott ilyet Louis ... Neken személy szerint hullottak a könnyeim. De ezzel véget ért Hope szemvedése és boldog lehet ( mondjuk nem értem ,hogy most abba hal-e bele hogy ilyet mondott Louis vagy mibe de mindegy) . Én kíváncsi lennék mi történt ezután ( de ezt már nem rudom meg ) . Egy tanács SOHA NE HAGYD ABBA AZ ÌRÀST mert rettentően tehetséges vagy!

    Puszi Kriszti. :)

    Ui.: Ki kéne adni könyvben is . Biztos nagy sikere lenne . :)

    VálaszTörlés
  14. Egyszerüen nem tudom,hogy mit mondjak...Amiota elkeztem olvasni a blogot egyre jobban megszerettem.Amikor elolvastam az első részt,tudtam hogy egy jo blognak állok elébe!Szoval a blog egyszerűen FANTASZTIKUS!!!!!!! több mint fantasztikus!!!!!!!!Ahol szomorù volt a rész,azokon mindeggyiken sirtam,de most....Az utolso részen nem csak a könnyeim folytak,hanem zokogtam is egyben!!!!!!Szerintem nem csak én sirtam.Az összes rész FANTASZTIKUS lett!!Nagyon tehetséges vagy,sőt több mint tehetséges!!!Bocsi hogy eddig nem irtam:/hidd el akartam,csak inkább ugy gondoltam hogy a végén komizok.Ez a blog az eggyik kedvencem:))))nagyon szomorú vagyok hogy vége:((((Szòval ennyi lenne,amit leszerettem volna irni.A következő blogodat is követni fogom:))))))<3333333333

    VálaszTörlés