2013. április 21., vasárnap

Bloglopás.

Sziasztok!♥
Azért írok,mert ezt a szánalmas próbálkozást meg kell osztanom Veletek. Van egy osztálytársam, aki csaj  (nem Directioner) és valamiért nagyon nem bír engem. Próbálja leplezni,de Én látom rajta.  Na a lényeg az,hogy amint Én elkezdtem írni ezt a blogot,Ő is belekezdett.Ez még nem is lenne baj,csakhogy szinte lemásolta a blogom minden szavát. Ez elég brutál. Én hetekig gondolkozom egy részen,majd órákba telik,míg begépelem,Ő meg csak kimásolja. Múlt héten tett rá még egy lapáttal. Csinált egy Blogtrailert az új blogjához,amit azért csinált(gondolom),mert Énis. Nézzétek meg: https://www.youtube.com/watch?v=96xCHqgZLH8
Nem ismerős?  Ha megnéztétek,kukkantsatok be a blogjába is: nézd meg a jobb oldali hasábot. dettó ugyanaz,mint az enyém.
Látjátok,ilyen emberek vannak. -.-" De Én nem teszek feljelentést,meg semmi,mert annyira sem méltatom.
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET. ÓVAKODJATOK AZ ILYENEKTŐL! xx

9 megjegyzés:

  1. Ez már a szánalom legfelső foka -.-

    VálaszTörlés
  2. Decsicska..-.-" Hogy van képe ellopni?! Fúúú.

    VálaszTörlés
  3. 'baràtnőm' ugyanezt csinàlta..szégyen.

    VálaszTörlés
  4. uristen -.-" de utálom az ilyen embereket!! szánaloooooooom

    VálaszTörlés
  5. ÍÍ Beri, ezt a suliba is a szemébe mondod majd?

    VálaszTörlés
  6. ez azért már gáz... hogy tud valaki ilyen mélyre süllyedni??

    VálaszTörlés
  7. Egy golyó a fejbe mindig megoldás...

    VálaszTörlés
  8. Sziaa :) Bezárta a blogot :) Legalább is nekem az mutatja.:) Hehe csúnya volt a kommentem :D xD
    Viki xx :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem alázd meg névvel mindennel még ilyen szánalmat!-.- de mi tudjuk az igazságot!:*

    VálaszTörlés