2013. március 15., péntek

47.rész+2.díjam.

Sziasztok! Meghoztam a 47.részt! RED NOSE DAY! ANNYIRA BÜSZKE VAGYOK A FIÚKRA.♥ Viszont egy rossz hírt kell közölnöm. Vasárnap táncversenyre megyek Bécsbe,holnap pedig nem nagyon leszek itthon. Ezért sajnos két napig nem tudok írni.:c Nagyon sajnálom. De megígérem,hogy bepótolom!
Megkaptam a 2.díjamat !! Köszönöm szépen Nikolettnek!♥

Szabályok:

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)



1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Bereniké. Berinek becéznek:)
  2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Még mindig Little Things♥
3. Félsz a sötétben?
Nem.
4. Szerelmes vagy valakibe?
Mondanám azt,hogy a One Direction-be,de nem vagyok beléjük szerelmes. Igazából nemtudom megfogalmazni,hogy mit érzek irántuk.♥
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Nem emlékszem.
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem is egyszer.:$
7. Szerinted péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Szerencsét!
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Több is.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem érzem cikinek egyiket sem,mert elszarom mások véleményét.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Ühüm.:d
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Comoc Relif.
12. Szoktál álmodozni?
Mindig.
13. Járnál Chace Crawforddal?
Még mindig nemtudom,hogy ki Ő.:c
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik? 
1 kisfiút. Barnabás.
15. Adni vagy kapni jobb?
Adni.
16. Titkom: 
Nemiromle.
17. Bakancslista:
Találkozniafiúkkaltalálkozniafiúkkaltalálkozniafiúkkal,megölelni Őket!! 
Segíteni  a beteg gyerekeken.:)

*Harry*
-Tessék?-kérdezett vissza Zayn idegesen.
-Sajnos igaz. Nemrég jöttek meg,és már egymáson csüngenek. Louis pedig már a fejemhez vágta,hogy El a barátnője.-mondtam.
-De hisz ma reggel még Hope után sírt,és most pedig Eleanorral van?!-ráncolta a szemöldökét.-Louis megőrült.-jelentette ki,majd engem kezdett méregetni.
-És Te mit csinálsz itt?-tette fel a kérdést.
-Semmit.-próbáltam kivágni magamat,nem sok sikerrel.
-Rosszul hazudsz.-nézett a szemembe,mire előhúztam a hátam mögül a levelet.
-Miért olvasod ezt? Csak még jobban fog fájni.-mondta.
-Meg akarom keresni.-motyogtam,mire Ő felkapta a fejét.
-Megőrültél? Holnap turnézni megyünk,Te pedig azt tervezed,hogy megtalálod Hope-t?!-emelte fel a hangját.
-Nem veszekszem Zayn. Biztos vagyok benne,hogy közülünk valaki tudja, hogy hová ment. És ki fogom deríteni.-álltam fel,de amikor ki akartam menni belefutottam Liambe.
-Te is itthon vagy?-lepődtem meg.
-Igazából már fél órája igen.-ismerte be.
-Hallottál mindent igaz?-kérdeztem remegve,mert tudtam,hogy Ő is ellenezni fogja.
-Skócia.-suttogta,mire kérdőn néztem Rá.
-Mi Skócia?
-Skóciában van Hope.-motyogta újból. Ledöbbentem.
-Te tudtad!-mondtam hangosan.
-Igen Harry. Nekem megmondta.-válaszolt.
Nem szóltam semmit,csak berohantam a szobámba. Tudtam,hogy mennem kell. Gyorsan elővettem a bőröndömet,és beledobáltam néhány ruhát. Azonban Liam megakadályozott. Bejött és kivette a kezemből a táskát.
-Nem azért mondtam el,hogy utána menj. Azért mondtam,mert meg akartalak nyugtatni.-mondta.
-De Liam! Tudod,hogy szeretem. És nem bírok nélküle élni. Mindent megpróbáltam. Bokszolni is elmentem,de nem segített. Utána megyek és kész!-jelentettem ki ellentmondást nem tűrő hangon.
Liam egy nagy sóhajtás közepette visszaadta a bőröndömet,de kérdőn nézett Rám.
-És a rajongókkal mi legyen? A turnéval? A koncertekkel amiket megígértünk?
-Találjatok ki valamit. Például,hogy beteg vagyok,vagy amit akartok. Tudod van ami fontosabb,mint a karrier.-válaszoltam,majd elővettem a laptopom.
-Akkor végleges a döntésed? Nem tudlak meggyőzni?-szólt még egyszer.
-Igen. És Liam!-kiáltottam utána-Kérlek ne szólj erről senkinek!
Bólintott,majd kiment a helységből. Én nem akarom itthagyni Őket,de muszáj. A szerelmem Skóciában van,és nekem az a kötelességem,hogy utánamenjek,ha Louis már továbblépett. A legközelebbi járatra foglaltam jegyet,ami 2 óra múlva indul. Pár perc múlva azonban kirohantam a szobából egyenesen Liamhez.
-Skócián belül hol találom meg?-kérdeztem,mire elmosolyodott.
-Kíváncsi voltam mikor jut eszedbe.-kuncogott,majd egy kis papír cetlit adott a kezembe.
-Köszönöm haver.-öleltem át.
-Mikor indulsz?-kérdezte.
-2 óra.-suttogtam,mire jobban megszorított.
-Aztán hódítsd meg.-mondta.
-Mindenképp.-engedtem el.-Szia Liam.-búcsúztam.
-Szia Harry..-intett egyet,majd kisétáltam.
Szinte elrepült az a néhány óra és már azt vettem észre,hogy a reptéren vagyok. Nem köszöntem el senkitől,csak Liamtől. Zayn nem engedne el,Niall ugyanígy Louis pedig..Louisék mellett elmentem. Nem vettek észre. Nagyon el voltak foglalva egymással.
*****
Próbáltam észrevétlennek tűnni. Bekuporodtam a sarokba,és a telefonomon twittereztem.

Megpróbáltam minden fannak visszaírni. Nagyon szeretem őket,de most sajnos nem Ők a legfontosabbak.
*Hope*
Éreztem,hogy ma fog valami történni. Valami volt a levegőben. Csak bámultam ki az ablakon és néztem a gyönyörű tájat. Minden táj egy-egy lelkiállapot. Az enyém egy magányosan álló fa. Nincsen senkije. Mindenki elhagyta. De az a legrosszabb,hogy Ő a hibás. Elgondolkoztam azon,hogy Én mennyire szerencsés voltam. Ismertem a One Directiont. Nem is akárhogy. Az egyikük szeretett. Vagyis nem. Kettejük. Más lány csak álmodozik arról,hogy valaha megérintheti őket. Én meg is csókolhattam. Mégis eljöttem. Otthagytam őket. Azthiszem ezt senkinek sem fogom elmondani,mert elítélnének. Sokan nem tudják,hogy a sztárok élete sem tündérmese. Hiszen Ők is átlagemberek. Szeretnek,éreznek,gyűlölnek. Most,hogy Louis már újra Eleanorral van,teljesen megváltoztatott. Más lettem.
******
Szinte egész nap csak bámulok ki a fejemből. Nem ettem,nem ittam semmit. Hiába nógatott Dave és Zack nem érdekeltek.
Késő délután volt,amikor úgy döntöttem megint sétálok egyet. Imádom a természetet. Hallgatni a fák susogását,a madarak csiripelését,és magát a szabadságérzetet. Megkerestem azt a magányos fát,amit az ablakból láttam és felmásztam rá. Gyönyörű volt a kilátás. Elámultam.
Mikor már sötétedni kezdett lemásztam és indultam vissza. Hirtelen azonban egy hangot hallottam magam mögül.
-Hope.-mondta valaki olyan halkan,hogy először azthittem csak a fák. Ám amikor óvatosan hátranéztem elállt a lélegzetem. Harry volt.


Remélem,hogy tetszett ez a rész is!!:) Köszönöm mégegyszer a díjat is!♥ 10 komi és 10 tetszik után ahamrosan következő!!

14 megjegyzés:

  1. szuper! imádom! akkor legalább Harry és Hope jöjjön össze...<3 :) NAGYON SZERETEM A BLOGODAT!!! mindennap megnézem,hogy van-e új rész.amikor nincs akkor szomorúan kapcsolom ki a gépet.ha van akkor meg hozok pattogatott kukoricát és elkezdem olvasni:33:DDDD
    imádom a blogodat.punktum.<3

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon tetszik :))))))))

    VálaszTörlés
  3. Imádom a blogot!!! Istenem!! :DDDD hamar kövi!!! Benned 1 költő veszett el!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo és imádom a blogod:) gyors köviiiit :D

    VálaszTörlés
  5. nagyonjó lett (Y) :)♥
    Gyorsan kövit xD♥

    VálaszTörlés
  6. áá ez hihetetlen jó lett!! HIHETETLEN!! következőt de nagyon gyorsan :D

    VálaszTörlés
  7. Uramisten....nagyon jó lett!:o<3

    VálaszTörlés
  8. Sieeeess!!:D nagyonjoo<3

    VálaszTörlés
  9. Jaj,nem hiszem el Berry!!!!! Itt befejezni:) Am vegig mosolyogtaaaaaam<3 ez nagyon edes:) szeretlek Hazza es Liam:)) Most nagyon fogok izgulni:) Nagyon jooooo! Puszi Berry:)

    VálaszTörlés
  10. Ne csináld siess a kövivel most itt fogok izgulni!!!!!!!!!!Nagyon jól írsz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett!!!! Siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  12. imádom! :) siess a kövivel!! :) <333

    VálaszTörlés
  13. ne csigázz már!! siess a következővel :D :D

    VálaszTörlés