2013. március 30., szombat

54.rész

Sziasztok Manók!
Tegnap két nagyon hosszú véleményt is kaptam,úgyhogy ezekre most válaszolni fogok.
*SunGirl*
Hát szia:) Örülök,hogy megfogott a történet. Igen direkt terveztem ilyen "horrorosra". Én sem szeretem az ilyet,de valahogy kipattant a fejemből az ötlet,hogy legyen ilyen. Megfogadom a tanácsaidat mindenképp! Igazából nem zúgtak bele hárman..de majd ez is kiderül:) Igen arra már Én is gondoltam,hogy kevesebb képet teszek bele. A fejlécem direkt ilyen. Tudod miért? Mert mindig kilógtam a sorból. Sohasem voltam olyan mint a többiek. Tehát ezért olyan amilyen. Köszönöm a dicsérő szavakat. Elolvastam a blogod,és nagyon tetszik!
Ui. Köszönöm.!
*Laura Miczák*
Szia. Láttam,hogy ismered a Fruzsit. Az Én nevemet láttad mindenhol?:O Igen láttam a komidat és nagyon örültem neki!:) Naa. Ez azért egy kicsit túlzás. Petőfit? De azért nagyon örülök,hogy ennyire tetszett! Igen sokan mondták,hogy megsiratom őket. Hercegnő? Köszönöm,ezt a jelzőt még nem mondták Rám,de nagyon tetszik. ♥ Én köszönöm,hogy írtál!!!!!!!!! Nagyon-nagyon sokat jelentett.♥

Ezek a komik nagyon meghatnak Engem,és innen merítek erőt a folytatáshoz. Szóval örülnék neki,ha Ti is írnátok még többet!:) De nem is húzom tovább az időt! Itt az 54.rész!

*Hope*
Próbáltam még hangosabban kiabálni,de a titokzatos alak befogta a számat. Kétségbeestem. Aztán hirtelen maga felé fordított és beszélni kezdett.
-Nyugodj meg!-csitított. Valahonnan nagyon ismerős volt a hangja.
Én mégsem tudtam eleget tenni a kérésének. Csak kiabáltam remélve,hogy valaki meghallja. Aztán amikor a rejtélyes idegen lerántotta magáról a csuklyát,megállt bennem az ütő. Pár pillanatig,vagy inkább pár percig csak meredten bámultam Rá.
-Ed?-szólaltam meg végül.
-Igen,Én vagyok.-válaszolt,mire akkora kő esett le a szívemről,hogy elsírtam magam. 
-Ne sírj!-ölelt át.
-Nagyon megijedtem. Azt hittem,hogy most elkapnak és megerőszakolnak. De ezek az örömkönnyeim.-nevettem fel,már amennyire tudtam.
-Én nem bántalak. Csak azért hoztalak ide,hogy ne ismerjenek fel,mert akkor mindenki Rám száll. De most már kérlek mosolyogj!-fogta kér keze közé az arcom. Elmosolyodtam.
-De mégis miért Engem rángattál el?-kérdeztem értetlen fejjel.
-Tudod ezekben a napokban itt turnézom,és ma pont ide jöttem bulizni. Láttam,amint Harry-vel táncolsz,gondoltam megleplek,mert nagyon meg akartalak már ismerni.-hadarta egy szuszra.
-Mesélt Rólam Harry?-csodálkoztam.
-Már nagyon régen. Igazából Én már tudtam,hogy előbb-utóbb össze fogtok jönni,csak nem akartam lelőni a poént. -motyogta,mire felkuncogtam.
Igazából egy ezredmásodperc alatt esett le minden. Én most éppen Ed Sheeran-nal dumálok egy iszonyú menő buliban,miközben Harry Stylessal járok és tegnap este lefeküdtem Vele. Egy kis picsa lett belőlem. Egy tini ribanc. Mást sem csináltam,csak váltogattam a pasijaimat. Engem nem erre tanítottak. Így mi lesz majd később belőlem? Mindig is arról ábrándoztam,hogy híres balett-táncos leszek.És mi lett vele? Semmi. 13 éves korom óta,egyszer voltam táncolni. Akkor is csak 1 órára. Feladtam az álmaimat. 
-Hope! Hope!-legyezgette előttem Ed a karját.
-Sajnálom,de most megyek és megkeresem Harry-t.-löktem félre,mire Ő utánam iramodott.
-Mi történt? Valami rosszat mondtam?-kérdezgette a hátam mögött,de Én nem figyeltem Rá.
Szememmel mindenütt Harry-t kerestem,de sehol sem láttam. Hirtelen azonban nekiütköztem egy széles,erős mellkasnak. Ő lenézett rám,és erősen magához szorított.
-Hope! Hol jártál?-kérdezte,mire előlépett a hátam mögül Ed.
-Velem volt.-válaszolt helyettem. Harry kezet fogott Vele,majd kivezetett a tömegből. A teraszra értünk. Amíg ketten beszélgettek,Én besurrantam a mosdóba. Amikor azonban a sminkemet igazítottam egy kéz megfogta a fenekemet. Összerezzentem,ám amikor hátrafordultam nem láttam ott senkit. Viszont valami volt a hátsó zsebemben. Egy kis papír.
"Ha reménytelen a helyzet,hozzám mindig visszajöhetsz. D."-olvastam,majd azzal a lendülettel a kukába dobtam a cetlit. Mit képzel magáról? Ez már beteges! 
Félelem közepette indultam vissza a fiúkhoz. Amikor megpillantottam őket elöntött a megkönnyebülés.
Egy kicsit megálltam és kihallgattam a beszélgetésüket.
-Te Harry! Ennek a Hope-nak tényleg nagyon jó segge van.-mondta Ed,mire összeráncoltam a szemöldökömet.
-Tessék?-kérdezett vissza a barátom.
-Hát amikor elkaptam kicsit megkóstoltam.-vette lejjebb a hangerőt.
-Tudom,hogy nagyon jó. De az ágyban is. Egyszer hárman is ki kéne próbálnunk.-felelte Harry,mire elöntött a düh. Már azon voltam,hogy odamegyek és felpofozom őket,de inkább nyugodtan sétáltam vissza.
-Hol voltál?-kérdezte Harry.
-Csak a mosdóban.-mosolyogtam.-Nem mennénk haza?
-De menjünk.-állt fel,majd Ed felé fordult.-Te maradsz vagy jössz?
-Én még maradok,menjetek csak.-mondta,majd rákacsintott Hazz-ra.
*****
Pár perc alatt már a kocsiban voltunk. Persze Harry már ott letámadott. Megcsókolt,majd a nyakamat kezdte szívni. Gondoltam,hogy ma még megkapja amit akar,de Én elmegyek.
-Majd a hotelben, oké?-toltam el magamtól.
Sóhajtott egy nagyot,de bólintott,majd beindította a motort és őrült sebességgel hajtani kezdett.
Amint beléptünk az szobaajtón,szinte Rám ugrott. Ajkai falták az enyémet,és levette a pólómat.
-Már nagyon kívánlak.-morogta a fülembe. Egyszerűen undorodtam Tőle. Most már Én is rájöttem,hogy Harry nem tud szeretni. Bármennyire is akar nem tud. Csak szexre kell neki egy lány.
1 óra múlva már fáradtan feküdtünk egymás mellett az ágyon. Harry magához húzott,majd átkarolt. Az egyenletes szuszogásából vettem ki,hogy elaludt. Tudni kell Róla,hogy ha Ő egyszer elalszik,akkor nagyon nehezen lehet felkelteni,de Én azért óvatosan bújtam ki a kezei közül.
Ahogy felkeltem ránéztem az arcára. Nem láttam rajta semmilyen érzelmet. Közömbös volt. Rá kellett jönnöm,hogy igazából nem szeretem ezt a fiút. Gyorsan felöltöztem,majd kitéptem egy kis papírt a noteszomból és írni kezdtem.
"Holnap találkozzunk a téren 2-kor! Hope."-csak ennyit firkantottam rá. Nem akartam tőle is úgy elbúcsúzni,mint Louistól. Kijelentkeztem a hotelból,majd tanácstalanul bolyongtam. Aztán hirtelen eszembe jutott valami. Dave üzenete. Igaz,hogy már kidobtam,de Ő ezt nem tudja. Nem volt más lehetőségem. Elindultam. Még emlékeztem az útvonalra,ezért könnyen odataláltam. Megálltam a nagy ház előtt,és sóhajtottam egyet. Pár perc múlva összeszedtem magam,és bekopogtam. Nagy sokára nyitották ki az ajtót,hiszen éjjel volt. Dave állt velem szemben,és mosolygott.
-Tudtam,hogy jönni fogsz,csak azt nem,hogy ilyen korán.-mondta köszönés nélkül.
-Bemehetnék?-kérdeztem hidegen,mire elállt az ajtóból.
Felrohantam az "ideiglenes" szobámba és lefeküdtem az ágyra. Ruhástól. Nem érdekelt semmi és senki. Már nagyon régen sírtam,de most eleredtek a könny csatornáim. Akármennyire is utáltam a fránya könnyes levet ami a szememből folyt,most jól esett,hogy kiadhatom magamból.
Nem vettem észre,amikor Dave bejött utánam,csak azt éreztem,hogy besüpped az ágy másik vége.
-Megbántott?-hallottam a kérdést. Először nem akartam válaszolni,de mivel féltem Tőle,muszáj volt.
-Csak rájöttem egy-két dologra Vele kapcsolatban.-adtam a csendes választ.
-Mire?-állt fel és leült mellém.
-Arra,hogy csak éjszakai kaland vagyok Neki. Nem szeret Dave. Senkit sem szeret igazán. Én azt hittem,hogy Ő más. De nem. Ugyanolyan mint a többi tinisztár,aki 19 éves.-fakadtam ki.
-Hope. Veled mindig az volt a baj,hogy túl naiv voltál. Én sem akarlak Téged bántani.-mondta "kedves" hangon.-Tudod mire gondoltam?-kérdezte,mire kérdőn néztem Rá.-Arra,hogy visszamehetnénk Magyarországra. Csak ketten.-fejezte be gondolatát.
Nem adtam Rá választ. Még.

Remélem,hogy tetszett! Nem lett valami hosszú,de ez talán amiatt látszik így,mert csak 1 kép van benne. De Én nagyon sokat dolgoztam ezzel a résszel is.:) Örülnék a hosszú komiknak. 10 komi és 10 tetszik után következő!:)♥ Boldog nyuszit.






17 megjegyzés:

  1. wááá nagyon jóóó siess a köviveeel *w* <33

    VálaszTörlés
  2. Nagyin jó lett!!!!!!!!! Hamar kövit!!!

    VálaszTörlés
  3. Még. mindig ez a legjobb blog amit valaha olvastam!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Aztahídrobbantóját *__*
    Ilyenkor adok hálát azoknak akik kitalálták a számítógépet.
    Marha jó lett!! Várjuk a kövit!;)) <33
    *más*
    Van pár Directioner aki mindenhol ott van, és te is. Nincs olyan nap amikor ne találkoznák a neveddel.:) Félreértés ne essék: én ennek csak örülök!:) <3

    VálaszTörlés
  5. Rohadtjó *-----* Nekem nagyon tetszik benne , hogy Hope nem adja könnyen magát és remélem ez így is marad *---* Kérlekkérlek ne menjen Magyarországra , hanem minél hamarabb vissza London -ba . És jó lenne ha lenne benne újra csavar az apjával kapcsolatosan , mert így izgalmasabb és nő a blog nézettsége :33 Itt az én blogom is : http://airplanelove1d.blogspot.hu/ . Szeretném , ha beleolvasnál és elmondanád róla a véleményed , mert az sokat számítana nekem :33 Hamar hozd a kövit :) We love you Berry

    VálaszTörlés
  6. *-* úúristen baromi jó lett :")Oh olyan jól írsz :") ahogy megfogalmazod a mondatokat az valami hihetetlen ..♥
    amúgy Nem gondoltam h Ed lessz ott na,de mind1 :D és amit Harry mondott Ed-nek >.< nem akarom elhinni...Pedig Hope már megérdemelne egy igaán hű barátot aki szereti őt és nem csak éjjeli "kalandra" kell neki.reméllem azért még Harry megmagyarázza Hope nak h csak hülyült vagy valami. :"DD
    Na de mind1 te blogod úgy írod ahogy akarod,mi nem szólhatunk bele :3Na de minnéll hamarabb köviiiitttt :"))♥*o*

    VálaszTörlés
  7. szia.:)
    hosszabb véleményt kértél, ezért megpróbálom kifejteni a gondolataimat bővebben.
    Először is:úúúúúúrsiteeeeen.Imádom, egyszerűen az, ahogy írsz, ahogy megfogalmazod a történéseket.Leírod a hangokat, amiket szinte már eltudok képzelni.Kifejted Hope érzéseit, és ez csodálatos.Én is írok.Egy befejezett bloggal, és két jelenleg is íródóval a hátam mögött, bizton' állíthatom ,hogy írni igen is nehéz feladat.!Nem tudom te hogy vagy vele, de nálam rengetegszer volt olyan, hogy nem volt ihlet, ezért csúsztak a "határidők".
    Na de térjünk a lényegre: a fordulatok, amiket belecsempészel a történetbe, rémísztően jók..Megkell hogy valljam, az elején nem szerettem a blogot, aztán ahogy teltek a napok(a sztoriban), és pörögtek az események, úgy szerettem bele.
    Na de akkor így a kis monológom végére még annyit, hogy szerintem csak így tovább,élj a gondolataidnak, és írd papírra Őket..Hidd el, hogy néha az a legjobb.:)
    Tiszta őszinteséggel tudom neked azt mondani, hogy eszméletlen a blogod.Sok sikert, olvasót, elismerést,és blogot kívánok neked a továbbiakra.Puszi:Evelin.:):*

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett!! :-) Alig várom a kövi részt!!! :-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett!!! Siess a kövivel!!:-)

    VálaszTörlés
  10. Kedvenc blog!!! Gyorsan kövit!!!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó!!Szeretem ahogyan írsz!Siess a kövivel!!!:D

    VálaszTörlés
  12. nagyon imádooom mint a többi részt...:)) <3 Nehogy visszamenjen Mo.ra...Leccii.Harryvel csak kijonnek majd valahogy.:))

    VálaszTörlés
  13. annyira jó lett:) és tényleg siettél a kövi résszel:DD nagyon imádom,de ezt te tudod.<3

    VálaszTörlés
  14. Szerintem nagyon jo lenne ha vissza menne Louishoz. Am nagyon-nagyon jó a blogod. Én nem szoktam olvas ilyeneket mert egyik sem nyeri el a tetszésemet,de a tied az nagyon de nagyon.Szoval ez az egyetlen blog amit olvasok,de a legg jobb is. :)))

    VálaszTörlés
  15. Remèlem ott hagyja Harryt. Lehet fura volt amit mondtam, de nem gáz. Ha szeretsz valakit elengeded, ha viszont szeret visszajōn. Megsúgom: Louisra gondoltam.:'))
    Szeretlek Hercegnõ!:)) <333

    VálaszTörlés
  16. Nagyon tetszik a blogod :)
    Csak most nem tudom megérteni a fiúkat :(
    Siess a kövi résszel :)
    Puszi : G.R.

    VálaszTörlés
  17. Nagyon tetszik :) de dönsd már el hogy végre ki lesz hope párja kérlek:) hamar kövit! :D

    VálaszTörlés