2013. január 9., szerda

11.rész

Itt a második ígért rész.:) <3 komizzatok,szavazzatok!.:*
*Louis*
Megint megbántottam. Ennyire hülye nem lehetek...
***
Utánarohantam,majd leültem mellé.
-Sajnálom.-kezdtem.
-Nem. Én sajnálom,hogy élek. Hidd el nem fordul többször elő.-vigyorodott el kínosan.
-Kérlek ne mondj ilyet.-fogtam meg az arcát.
-Annyira félek Louis..-pottyant le az első könnycseppje.
-Mitől?-kérdeztem.
-Apától. Félek,hogy elkap és megöl.-suttogta.
-Ne félj.! Én megvédelek.-öleltem át,majd így néztük a naplementét.
-Gyönyörű.-szólaltam meg.
-Igen. Amúgy Te tudod,hogy hol vagyunk?-nézett rám.
-Öö,azthiszem igen...najó nem.-nevettem fel.
-Ezt vártam Tőled.-röhögött Ő is.
Még pár percig bámultunk magunk elé,mikor Hope remegni kezdett.
-Fázol?-kezdtem levenni a pulcsim.
-Igen.
-Akkor most jön az,hogy a fiú ráadja a lányra a pulcsiját.-mondtam.
-Nem. Most jön az,hogy visszamegyünk a kocsiba.-állt fel.
-Szólhattál volna. Akkor nem vetkőzöm.-mosolyodtam el.
-Miattam vetkőzz,csak ne rajtam töltsd ki a perverz vágyaidat.-sétált el,Én pedig röhögve utána mentem.
***
-Basszus Louis nagyon hideg van.-vacogott a hátsó ülésen.
-Najó,odamegyek!-másztam hátra majd valahogy melléfeküdtem és átkaroltam.
-Jobb?
-Sokkal.-fúrta a fejét a mellkasomba.
Pár perc múlva már aludt is.
*Harry*
-Hol lehetnek már?-türelmetlenkedtem.
-Nemtudom.-válaszolt Holly.
-Jó Én felhívom.!-szedtem elő a telefonom.
*Louis*
Hirtelen irtózatos hangerővel kezdett el csörögni a telefonom. Felkaptam,de sajnos Hope is felébredt.
-A francba Harry.-szóltam bele.
-Mondhatom szép fogadtatás. Na mindegy. Hol a francba vagytok?!-kérdezte.
-Ma nem megyünk haza. Lerobbant a kocsi.-mondtam.
-A rohadt életbe. Akkor holnapra rendelek egy autómentőt.
-Oké. Szia.-tettem le.
-Mitörtént?-kérdezte Hope,de amikor felemelte a fejét a szája véletlenül hozzáért az enyémhez.
-Bocsánat.-motyogta.
-Nem. Már régóta erre várok.-simogattam meg az arcát és óvatosan megcsókoltam,mire Ő visszacsókolt.


Miután elszakadtunk egymástól,megszólaltam.
-Hope! Te vagy az,akit kerestem.! Különleges és egyedi vagy! Más mint a többi lány. Jobb vagy bármelyik sztárnál.Lennél a barátnőm?-fakadtam ki.
-Louis én...

13 megjegyzés:

  1. Ez annyira jó. Imádom a sztorit. Nagyon ügyes vagy. Kövi részt :) :P

    VálaszTörlés
  2. egy nagy kalap szar mért nem hagyod abba, szánalmas!!-.-"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neem birod felvallalni a nevedet kicsi szivem? Elmondhatod a velemenyedrt, de legalabb kulturaltan ird le.. de hat ki tudja. A feltekenyseg nagy ur;)

      Törlés
  3. Fruzsi köszönöm,de nyugodtan leszólhat..igaza van.:/
    Bia.<3
    Hella.<3

    VálaszTörlés
  4. Névtelen valaki! Ha bármi bajod van névvel pofázz ne névtelenül! -.-" egy rohadás jó blog ez és nem szeretném ha valami féle szánalmas gyerek miatt nem folytatná.! :* :| és köviit de gyorsan!*-*<3

    VálaszTörlés