2013. január 23., szerda

20.rész

Sziasztok!:) Ma eléggé ratyi napom volt,ezért ilyen lett a rész..:/ Sajnálom,de Én is érzőlény vagyok. Na mindegy. A másik,hogy ezentúl 5 komi és 8 tetszik után fogok részt hozni. ♥
*Niall*
-Semmisemmi.-mentegetőztem-Mindjárt leszállunk.-tereltem a témát.
-Jujj nagyon várom! Nem kéne felébreszteni a többieket?-kérdezte.
-Felébrednek maguktól is. Figyelj! 3..2..1!-számoltam vissza és 1-re tényleg kinyitotta a szemét Louis.
-Jós vagy?-nézett nagy szemekkel Holly.
-Az lettem volna,ha nem énekes.-kacsintottam rá-Amúgy nem.
-De randitanácsadónak jó lettél volna.-ébredt fel röhögve Harry(?).
-Te nem alszol?-fordultam hátra.
-De.
-Nyomii vagy.-forgatta meg a szemeit Holly is,amin nevettünk egy sort.
*Hope*
Nem tudom,hogy mennyit aludtam,de arra ébredtem,hogy Holly és Harry veszekszik. Örülök. Mikor kinyitottam a szemem kit láttam meg?! Hát a Lout.

Jó volt érezni,ahogy rám mosolyog,majd megcsókol.
-Megérkeztünk Szerelmem.-suttogta a fülembe,mire kinéztem az ablakon. Gyönyörű volt kivilágítva Párizs.
-Szebb helyet el sem tudnék képzelni.-motyogtam.
-Én sem.
****
Fél óra múlva,már leszállt a gép és mi lassan kiszállingóztunk belőle. Persze,amint kiléptünk fotósok tömkelege fogadott. Mégis honnan a francból tudták,hogy ide jövünk.?
-Ki volt az a barom,aki valahová kiírta,hogy ide jövünk?-fordultam hátra.
-Megölsz,ha azt mondom,hogy Én?!-nézett rám Harry.-Hiszen a rajongóknak tudniuk kell,hogy merre járunk.
-Igen,de ha pihenni mész,akkor Te sem szeretnéd,hogy zargassanak!-vágtam vissza jogosan.
-Jó,igazad van,sajnálom.
-Nincs semmibaj.-engedtem el Louis kezét,majd odamentem hozzá és átöleltem. Eközben Lou és Liam nem bírták ki,hogy ne hülyéskedjenek legalább egy picit. Persze mindenről kép készült..
-Najó elég volt! Üljetek be a kocsiba és indulás a szállodába!-utasított Paul. Nagyon bírtam azt a fickót,mert  figyelmes,szigorú de egyben vicces és aranyos volt.
-Oké,akkor most mentek a szállásra,de Én egyedül hagylak titeket! Rendben?-mondta a kocsi ajtaja előtt.
-Nyugi Paul,nem romboljuk szét az Eiffel-tornyot.-veregette ,meg a vállát Lou.
-Ajánlom.-nézett bosszúsan,majd becsapta az ajtót,és a kocsi elindult.
****
-Ez hány csillagos?-döbbentem le amikor kiszálltunk,mert még este is nagyon jól ki tudtam venni,hogy luxusszálloda.
-5.-dicsekedett Hazza.
-De nem úgy volt,hogy 3 csillagosba megyünk?
-Úgy volt,de Én megváltoztattam.
-Miért?-néztünk rá mind az 5-en.
-Mert azt akarom,hogy emlékezetes legyen ez a pár nap.-húzta ki magát.
-Oké..-legyintettem,majd elindultam Louval az oldalamon befelé.
Amikor beléptünk a közös szobánkba,leesett az állunk.
-Ez csodálatos.-néztem lassan körbe,majd az ablakhoz mentem és kinéztem.
-Pont,mint Te!-ölelt át hátulról. Még egy ideig bámultuk a csodás kilátást ketten.
-Louis,Én nagyon fáradt vagyok. Aludni kéne.-nyöszörögtem.
-Énis,de merre van a fürdő?
-Kitudja?!
-Hahaha. No. Mindjárt megkeresem.-kezdett el futkosni az igazából laksásszerű szobában.(!) Én majdnem összeestem a röhögéstől.-Áháá,megvan!-kiáltott fel,Én pedig a hang irányába indultam.
-Úristen ez gyönyörű.-álltam meg az ajtóban.
-Úúú,és beszél a vécé.-kiabált Louis(?).
-Inkább nem akarom tudni.-fordultam ki és lehuppantam az ágyra.
Amint a fejem a párnámat érintette,már el is aludtam.
*Louis*
Amikor végeztem a fürdéssel,egy szál törülközőben mentem ki,hogy kínozzam Hope-t. De amint kiléptem,megláttam,hogy édesen szuszog az ágyon.
Ekkor semmivel sem törődve befeküdtem mellé és átkaroltam.
Holnap nagy meglepetést szervezek neki..
****
Reggel,amikor kinyitottam a szemeimet,Hope kérdő tekintetével találtam szembe magam.
-Tomlinson,Te egy szál törölközőben fekszel mellettem?
-Ööö,lehet?!-kuncogtam.
-Perverz galamb vagy.-pattant ki,és bevonult a fürdőbe.
Én addig irtózatos gyorsasággal magamra kapkodtam a ruháimat,mikor rájöttem,hogy nincs függöny az ablakon. Ezen elröhögtem magamban.
*Hope*
A fürdőben magamra kaptam a kedvenc ruháimat,és kimentem.
Louis valamin nagyon röhögött,ezért újból az ablakhoz léptem és néztem,ahogy felkel a nap.
Amikor pár perc után visszafordultam,Lout nem találtam sehol. Felkutattam az egész lakást,mire egy cédulát találtam az ágyon,amin ez állt:
Remélem,hogy a vége elég izgalmas lett.;)♥ Komizzatok,szavazzatok.

12 megjegyzés: