2013. január 11., péntek

12.rész

Sziasztok.! (:♥
Köszönöm a sok komit,és a kedves szavakat.♥ Úgy gondolom,hogy csakazértis folytatom a blogot.;)
Névtelenke te meg kapd be.;D♥
Akkor itt a 12.rész.!:
*Hope*
Mikor Louis megkérdezte,hogy lennék-e a barátnője,Én tudtam a választ.
-Louis Én úgy gondolom,hogy ez még túl korai. Kérlek értsd meg! Még csak 2 hete ismerjük egymást,és nekem ez gyors..nagyon gyors.-mondtam ki egy szuszra,mire Ő nevetni kezdett.-Hé,most min nevetsz?
-Csak tudod,engem még sohasem utasítottak vissza. De rendben van,Én várok Rád.-mosolygott.-De azért eljössz velem randizni?-nézett kiskutya szemekkel.
-Ühüm.-bólogattam.-De most aludjunk.
-Oké.-karolt át,mire Én elaludtam.
***
Arra ébredtem,hogy valami csikizi a nyakamat.
-Anya! Mit csinálsz? Hagyjál a tollseprűvel.-nyafogtam,majd ütöttem egyet a levegőbe,mire a "tollseprű" felnyögött.
-Aúú,ez fájt.-vakargatta a nyakát Louis(!).
-Sajnálom,de mit csináltál?-méregettem.
-Hát nem akartál felkelni,ezért elkezdtem puszilgatni a nyakadat.-mondta és elpirult.

-És mire volt jó?-kérdeztem összehúzott szemekkel.-És mégis miért nincsen rajtam póló?
-Hát felébredtél,a pólódat pedig levetted álmodban.-mutatta fel.
-Tomlinson most fuss az életedért!-másztam ki a kocsiból és melltartóban(!) kezdtem futni utána.
Mikor elkaptam felugrottam a hátára,mire Ő elkapta a combom és úgy vitt.
-Vissza adod a pólóm?-kérleltem.
-Najó,pedig nemrossz a látvány.-mért végig.
-Anyád hogyvan?-vágtam oda neki,de ekkor kitört belőlem a röhögés.
*Louis*
-Amúgy már úton van az autómentő,és Harry is.-mondtam,miután abbahagytuk a röhögést.
-Oké,de Hazza miért jön?-kérdezte Hope.
-Hazavisz.
-Jajó.-nevetett fel és elugrált.
Mikor tegnap este visszautasított,kicsit elszomorodtam,de randizik Velem és ez jó jel. Én tényleg beleszerettem a gyönyörű szemeibe és magába Hopeba..
***
-Gyertek már! Nem érünk rá egész nap!-kiabált Harry a kocsiból.
Mi odafutottunk és beültünk.
-Jujj,mi a meglepi?-kiváncsiskodott Hope.
-Hamarosan megtudod.-kacsintottam rá,és elhajtottunk.
-Miért hozzátok jöttünk?-kérdezte a lány,mikor megálltunk a házunk előtt.
-Csak gyere utánam.-fogtam meg a kezét és bevezettem.
*Hope*
Mikor beléptünk az ajtón,a fiúkon kívül Holly is ott volt.
-Mit csinálsz itt Holly?-öleltem át.
-Otthon vagyok.-mosolygott rám,mire elképedtem.
-Ezt hogy érted?-kérdeztem.
-Úgy,hogy a fiúk felajánlották azt,hogy ideköltözhetünk apád elől.-mondta ki,mire a szemeim tágra nyíltak.
-Úristen! Dehát.. Mégis hogyan? Ki találta ki?-néztem körbe.
Az összes fiú Louisra nézett,Én pedig odasétáltam hozzá.
-Köszönöm.-motyogtam.
-Nincsmit.-ölelt át.
Mikor már 5 perce csak ölelkeztünk Harry beleszólt.
-Ha túljutottatok a szeretethiányon,akkor megmutatnánk a szobáitokat.
-Oké. És nektek is nagyon köszönöm fiúk!-öleltem meg őket sorba.
***
-Ez a Te szobád Holly.!-nyitotta ki az ajtót Niall. Ekkor egy csodaszép piros szobát láttam meg..

-Ez az Én szobám?-visított Holly,és beleurgott az ágyba.
-Igen a Tiéd.-ment utána nevetve Zayn,Niall és Liam.
Harry odalépett mellém,Louis pedig hátulról befogta a szemem.
-Most jön a Te szobád.-suttogta a fülembe Lou.
***
-Ajjmár. Mikor látom már.-nyafogtam,de ekkor levette a kezeit és elém tárult egy álom..
A szoba gyönyörűszép volt. A falakon képek voltak és egy égősor. Meg sem tudtam szólalni,csak leültem az ágyra és a fényképalbumom tanulmányoztam.
-Mi a baj? Nem tetszik?-jött oda Harry.
-Tetszik-e? Egyszerűen imádom! Köszönömköszönömköszönöm.-borultam a nyakába.
-Örülök neki,hogy ezentúl itt laksz.-ölelt vissza.
-Akkor most felelsz vagy merszezzünk lécííí.-nyafogott Louis.
-Rendben,de maradj kussban.-vetettem oda neki,majd lementem.
***
-Oké,felelsz vagy mersz Louis?-kérdezte tőle Harry.
-Merek.-mondta,de gondoltam,hogy ebből baj lesz.
-Csókold meg Hope-t.-vágta rá,mire elképedtem.
-Nem!-mondtuk egyszerre.
-De!
-Nem rajtam múlik.-nézett rám Louis.
-Najó.-álltam fel és odasétáltam hozzá.
Louis a kezeit a derekamra csúsztatta és közelebb húzott magához. Arca egyre jobban közeledett felém. Megcsókolt,és Én visszacsókoltam. Mikor már 3 perce kutakodtunk egymás szájában,amikor Liam beleszólt.
-Ezt nézzétek.-mondta,mire szétrebbentünk.
Felénkdobott egy újságot,aminek a címlapján mi voltunk.
"Ő az új barátnőm.!"-nyilatkozta Louis Tomlinson tegnap.
Lencsevégre kaptuk,ahogy egy kocsiban csókolózott az újdönsült pár. Kíváncsian várjuk a fejleményeket."-olvastam.
-Azthittem,hogy bízhatok benned.-gyűltek könnyek a szemembe,majd felrohantam.
-Had magyarázzam meg!-kiabált utánam,de nem érdekelt.
Hogy tehette ezt? Én nem vagyok a barátnője,és most már nem is leszek.
*Louis*
-A kurvaéletbe.-rúgtam bele az egyik párnába.
-Haver,miért mondtad azt,hogy a barátnőd?-kérdezte Harry.
-De Én nem mondtam!!-kiabáltam.
-Jólvan..akkor megint hazudtak.-mondta.
***
Tudom,hogy haragszik rám Hope,de van egy ajándék,amit oda fogok adni neki.
*Hope*
Ma este szépen felavattam az új szobám. Nagyon sokat sírtam..
Este 10 óra körül valaki egy borítékot csúsztatott be az ajtómon...
Ha tetszett,komizzatok,szavazzatok!♥

5 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon nagyon tetszik ha tehetném minden percben ezt olvasnám nagyon jó!!! :D KÖVETKEZŐT!! :D :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó. Imádom a történetet. Kérlek, írd meg ma a következő részt. Nagyon kérlek, hisz tegnap nem hoztál részt. Légyszi, írd meg a kövit. :))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. köszönöm,de majd csak holnap lesz rész.:||<3

    VálaszTörlés
  4. Nagyoonfajja<33 köviit holnaap minél gyorsabban;)*-*

    VálaszTörlés