2013. január 27., vasárnap

22.rész

Halihóóóó manók!:")♥♥
'Meggyüttem'.xd Annyira örülök,hogy még csak a 22.résznél tartok,és már majdnem 5000 oldalmegtekintésem van.:") Annyira imádlak titeket,hogy azt nem tudom leírni.♥
Akkor itt a rész!
*Hope*
-Louis,elmegyek átöltözöm! Te addig maradj itt.-parancsoltam rá.
Nemtudom,hogy hová akar vinni,de aztmondta,hogy öltözzek ki. Hát jólvan Tomlinson. Egy nagyon mini,fehér csipke ruhát vettem magamra.
Miután leheletnyi sminket tettem fel,kilibbentem az ajtón. Louis a kanapé ült és a telefonját nyomkodta. Azonban amikor megpillantott kiesett a kezéből. Pillantása többször végigfutott rajtam,majd hirtelen beleharapott az alsó ajkába.
-Jó leszek így?-fordultam meg előtte,mire Ő felállt és a derekamra csúsztatta a kezeit.
-Tökéletes vagy! Csak attól félek,hogy nem bírok ellenállni neked.-nyögte ki.
-Tudod Louis,mindent a maga idejében.-pusziltam meg,majd megfordultam,de ekkor visszarántott és nekiesett a nyakamnak.
-Louis! Hagyd abba!-rivalltam rá,de Ő sikeresen kiszívta.
-Sajnálom kicsim,de nem bírtam megállni.-mondta bűnbánóan miután lehámoztam magamról.
-Semmibaj,csak ez nagyon megfog látszani.-kaptam a nyakamhoz,majd felszisszentem,mert nagyon fájt.
Ezek után Louis apró csókokat hintett az érzékeny helyre,de ekkor kezdtem nagyon beindulni.
-Hagyjuk abba,mert megölsz.-nyögtem fel.
-Rendben! Gyere menjünk,mert elkésünk.-húzott ki a szobából,majd elindultunk.
****
*Louis*
Amikor kiértünk a szállodából,Hopehoz fordultam.
-Most bekötöm a szemedet,mert azt akarom,hogy mindenképpen meglepetés legyen!-magyaráztam.
-Oké.-mosolyodott el,Én pedig egy kendővel bekötöttem a szemeit.
Pár perc múlva már ott is voltunk. Nagyon izgatott voltam,hogy tetszik-e neki.
-Megérkeztünk Louis?-kérdezte.
-Igen szerelmem.-mondtam,majd levettem a kendőt.
Pár pillanatig pislogott,aztán majdnem kipattantak a szemei.
-Atyaúristen.-ennyit tudott kinyögni. Egy olyan helyre hoztam,ahonnan gyönyörű kilátás nyílik az Eiffel-toronyra.
-Louis,de hisz,ez gyönyörű.-motyogta.
-Várj! ez még nem minden!-feleltem,majd intettem egyet,mire a tornyon megjelent egy felirat nagy betűkkel:"Az egyetlen reményemnek. Hopenak.
Louis"
Mikor meglátta,azonnal a nyakamba ugrott.
-Köszönöm,hogy vagy nekem!-sírta el magát.-Nekem ilyet még sohasem..-kezdte,de Én félbeszakítottam egy hosszú csókkal.
-Nem kell megköszönnöd! Inkább nekem kell hálát adnom az Istennek,hogy találkozhattam egy ilyen különleges lánnyal,mint Te!-motyogtam,mire elmosolyodott,és megint előjöttek a könnyei,de Én letöröltem.
ezután leültünk egy padra és sokat beszélgettünk. Ahogy egyre többet hallottam az apjáról,annál jobban felment bennem a pumpa.
-Még mindig nem értem,hogy hogy tehette ezt a saját lányával?!
-Ezt énsem. Hát ilyen az élet...-felelte.
-De most ne törődjünk a rossz dolgokkal! 2 nap múlva megyünk vissza. Addig ki kell élvezni minden egyes percét.-mondtam,mire elmosolyodott.
*Hope*
-Menjünk vissza a szállodába!-álltam fel gondolkodás nélkül.
-Miért? Mi a baj?-pattant fel Ő is.
-Semmi,csak Én is odaadom a meglepetésemet.-válaszoltam.
-Oké.-fogta meg a kezem,majd elindultunk.
****
-Na mi az?-kiváncsiskodott.
-Ülj le egy kicsit,mindjárt jövök.-mosolyogtam.
Bementem a fürdőbe,lehámoztam magamról a ruhát,majd felvettem egy szexi piros fehérneműt. Ezek után kimentem és megálltam előtte.
-Héé! Miez?-nézett fel.
-Ez a meglepetésem. Itt az idő.-kacsintottam egyet.
-Igen?-csillant fel a szeme.
-Igen.-helyeseltem,majd megcsókoltam. Mikor megnyalta az alsó ajkamat,szabad bejutást engedtem a nyelvének. Olyan kínzó lassúsággal csókolt,hogy azthittem meghalok.
-Lou,haladjunk!-mondtam két csók között. Pár pillanat múlva letéptem róla az ingjét,és a nadrágját. Végigsimítottam a felsőtestén,majd megint eljátszottam vele azt,hogy apró puszikkal hintettem be mindenhol. Ezután jól visszakaptam.Lassan kikapcsolta a melltartómat és Ő is puszilgatni kezdette mindenhol. Amikor az alhasamhoz ért,nem bírtam tovább,és hangosan felnyögtem. Ekkor hirtelen felnézett és rosszfiúsan elmosolyodott.
-Mondtam,hogy vissza fogod kapni.-motyogta.
Miután engem megölt,teljesen meztelenül ráültem a csípőjére. A dudorodó boxeréhez dörgöltem magam,ami még jobban beindította.Pár perc múlva,hirtelen fordított a helyzetünkön,így alulra kerültem.

-Najó ebből elég volt!-mondta,majd letépte magáról a ruhadarabot,és tette a dolgát.
****
1 óra múlva,már egymás mellett feküdtünk teljesen kimerülten.
-Ez volt életem legszebb estéje.-mondta és összekulcsolta az ujjainkat.
-Nekemis.-bújtam hozzá,majd elaludtam.
Hát ez egy elég perverz rész lett,de ilyen is kell.;) A komi/tetszik határ nem változott!♥

12 megjegyzés:

  1. imádoom! köviit.♥

    VálaszTörlés
  2. Ejj te lány. te lány :D
    Perverzió határtalan. :D
    Meglepi nálam :D <3

    VálaszTörlés
  3. Kis perverz xdd kövit nagyonjó :DD

    VálaszTörlés
  4. te kislány !!! Ezek a saját tapasztalataid? vagy csak lopkodod valami ócska oldalról ?!
    na nem baj, kicsit kikupálódsz, és majd te is teszed a dolgod, ahogy azt kell..
    Imádlak!! xoxoxo :DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekedis szia.:) nem a saját tapasztalatom és nem is loptam!!!.
      egy blogba muszáj lennie egy ilyen résznek is.xx
      énistéged.:D<3

      Törlés
  5. Naggggyon jóóóó! OMG, te kis huncut! xdd

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jó rész lett am csak sajnos most találta meg a blogot ezért kommentelek ilyen későn

    VálaszTörlés