2013. január 5., szombat

Véleményem Haylorról.

Sziasztok manók!.:) Leírom a véleményemet Haylorról,most először és utoljára.

Taylor Swift zenéjével semmi bajom,sőt nagyon szeretem.
 Magával Taylor Swifttel van bajom. Amikor először hírbe hozták Harryvel,még nem nagyon érdekelt. Egy idő után,az volt a furcsa,hogy Harry alig foglalkozik a rajongókkal. Még ezt is úgy ahogy megértem,mert nagyon sok dolga van,és nem tud szétszakadni.
 Kb. 1 hét után,már nem csak velünk,hanem a fiúkkal(!) sem foglalkozott. Ekkor kezdtem azon gondolkozni,hogy miért.? Harry miért csinálja ezt?!
 Aztán lassan kezdtem rájönni,hogy Taylor keze van benne. Megnéztem a One Direction oldalakat,hátha mégsem Taylorka az,de csalódnom kellett. Egyre több képet láttam róluk. Kicsit elszomorodtam,mert szerintem(!) nem illenek egymáshoz.
 Később felröppent a pletyka,hogy együtt vannak. Jólvan Harold. Csak az volt a furcsa,hogy nem jelentették be.
 Most egy kicsit Taylorról: Szerintem egy ribanc. Most szidhattok,de ez az ÉN véleményem. Azért ribanc,mert egy évben nemtudom hány pasija volt,és mindegyikkel kb.1 hónapig járt. És igazad volt Fruzsi Káli. Amikor Jonas Brothers volt a népszerű,akkor Joe Jonas,amikor a Twilight,akkor Taylor Lautner,és most,amikor a One Direction ilyen híres,most Harry...ennyi az ÉN véleményem.
 Miután belenyugodtunk,hogy együtt vannak,egyszercsak jött a hír,hogy szakítottak. Ekkor kicsit feldobódtam,de furcsállottam is.
 És most szilveszterkor mi történt?! Harry bejelentette,hogy hivatalosan járnak. Ekkor betelt a pohár. Nem értettem.. Nem értettem,hogy mire megy ki a játék.
 Sokat gondolkodtam,és arra jutottam,hogy Harry teljesen megváltozott. Flegmább lett. Ahogy beszélt azzal a rajongóval,aki csak megkérdezte,hogy akkor mi is van köztük Taylorral,mert már Ő sem értette. Én sajnálom a sok Directioner-t aki eddig bízott Harryben...Mondjuk ki:Harry hazudott nekünk!
 Hiányzik a régi Harry,hiányzik Larry,hiányoznak a régi pillanatok. Bár nem sok ideje vagyok Directioner,de már kiismertem a fiúkat. És abban biztos vagyok,hogy Harry nem ilyen. Talán megjön az esze.
 Én NEM unfollowolom Őt,mert nagyon szeretem,de csalódtam benne.

 Hát ennyi az Én véleményem. Leszólhat bárki,nem nagyon érdekel.(((: ♥
Ti is leírhatjátok komiba.:) ma új rész.:*

4 megjegyzés:

  1. Ja. Nagyon igazad van. Engem is nagyon bántott. Aztán egy csomóan kiírták,hogy szakítottak,s már kezdtem elhinni,és örülni,erre látom a szilveszteri képeket:( De most már örülök,hogy tényleg szakítottak:-Dcsak haragszom Taylorra,mert összetörte a mi Hazzánk szívét

    VálaszTörlés
  2. Igazad van Taylor egy nagy ribanc

    VálaszTörlés