2013. január 31., csütörtök

24.rész

Halihóó manók.!♥ Holnap farsang lesz,úgyhogy sajnos nem tudok írni..:c 
Hallottátok,hogy Zayn eltörte a kezét,a pletykák miatt?:O szörnyű.
Itt a rész:
*Louis*
-Mi történt Hope?-hajoltam oda hozzá,mert teljesen lefehéredett.
-Louis!.....megtalált!-pattant fel,majd kirohant.
-Hova megy?-kérdezték a többiek egyszerre.
-Nemtudom,de utánamegyek!-álltam fel Énis,és utána futottam.
****
-Hope! Várj már meg!-rohantam,majd amikor elértem magamhoz szorítottam. Kitört belőle a sírás,és alig bírta abbahagyni.

 Mikor lassan kezdett megnyugodni,leültünk egy padra.
-Elmondod,hogy mi történt?-fogtam meg a kezét.
Erre előszedte a mobilját,és a kezembe nyomta.
-Nézd meg az üzeneteket!-utasított,mire Én megkerestem a legújabbat és megnyitottam.
"Tudom,hogy hol vagy,és,hogy mit csinálsz! Megfogom keseríteni az életedet,mert elvetted a boldogságomat! Nagyon vigyázz! Tudod Te,hogy ki vagyok.."-olvastam fel,majd ledöbbentem.
-Megtalált Lou. Apa tudja,hogy nálatok lakom!! Meg fog ölni..-suttogta a végét.
-Nem!! Én nem engedem! Sohasem fog Téged bántani!-simogattam meg az arcát.
-Holnap megyünk haza...
-Tudom,de hidd el,hogy minden rendben lesz!-mosolyogtam rá.
*Hope*
-Köszönöm,hogy megpróbálsz nyugtatni,de innentől fogva már számolhatom a napjaimat. Louis Te sok mindent nem tudsz még! Apám egy gyilkos..-mondtam ki.
-Tessék??
-Jól hallottad! Ölt már embert,és engem is többször megfenyegetett,mert "megkeserítettem az életét".-sóhajtottam.
-De Hope! Fel kell jelenteni! Muszáj,mert..
-Nemszabad!-szakítottam félbe.
-Ahj. Kincsem. Megoldjuk oké?-húzott magához.
-Ühümm.-bólogattam és bíztam benne.
*****
-Elmondjátok,hogy mi történt?-szálltak ránk a többiek a szállodában. Louis rám nézett,mire Én csak bólintottam egyet.
-Oké. Az van,hogy Hope apja tudja,hogy hol vagyunk és,hogy hol lakunk. És bántani akarja Hope-t.-mondta ki egy szuszra.
-Hogy? Tessék? Micsoda? Nemlehet..-ilyenek hangoztak el.
-Skacok,de lehet ilyen. Nagyon félek tőle..és nem csak magamat,hanem titeket is!-sírtam megint el magamat.
-Megvédünk!-jött oda Liam.
-Köszönöm,hogy vagytok nekem,de nem kéne elkezdeni pakolni?-kérdeztem nevetve.
-Háát. De lehet.-kapcsolt először Hazza.
Pár perc múlva mindenki eltűnt a szobájába,Én pedig kint maradtam a hallba. Kicsit elkalandoztam,és nem is vettem észre,hogy valaki leült mellém.
-Hogy vagy?-kérdezte Hazza.
-Jól.-feleltem.
-Na gyere ide!-emelte fel a kezeit,Én pedig megöleltem.-Figyelj Hope! Senki sem fog Téged bántani! Mi megvédünk,és bármi történik,szólj! Mindig van remény,ezt sose felejtsd!-suttogta a fülembe,mire elmosolyodtam.
-Köszönöm Harry.-pusziltam meg,majd felmentem az emeletre.
Hirtelen felindulásból bekopogtam Zaynhez,Ő pedig vigyorogva nyitott ajtót.

-Malik! Felvennél valamit?-mutattam rá,mert csak egy boxer volt rajta.
-Miért nem tetszik a látvány?-vigyorgott rosszfiúsan.
-Dehogyneem. Amugynem. Lou-é valahogy jobb.-tűnődtem.
-Okéééé.-nevetett fel.-Amúgysem örülne,ha a barátnője egy félmeztelen pasival van.
-Ez meg a másik.-kacsintottam.
-Na kész vagyok. Mibaj királylány?-ölelt át.
-Csak hiányoztál majom.-vigyorogtam,majd még egy kicsit beszélgettünk,és kimentem.
****
-Louis! Hol vagy?-léptem be a szobába.
Nem kaptam választ,ezért keresni kezdtem. Mikor benyitottam a fürdőbe,olyan látvány fogadott,amitől lehidaltam.
Na,remélem,hogy tetszett! Komizzatok,szavazzatok!♥

8 megjegyzés:

  1. Ajhh. és megint a legizgalmasabb rész NEM HISZEM EEL!! gyorsan köviit! :)

    VálaszTörlés
  2. miért mindig itt hagyod abba miért? :D nagyon jó következőt gyorsan!! :D:)*.*

    VálaszTörlés
  3. Annyira fantörpikus.*--* miért a legjobb részeknél hagyod abba?:// siess.<3

    VálaszTörlés
  4. gyorsan kövit léccci!!! *-*

    VálaszTörlés
  5. ááá megőrít hogy mindig itt hagyon abba!! köviit nagyon jó!! :D

    VálaszTörlés
  6. hozd a következőt gyorsan!!

    VálaszTörlés