2013. február 2., szombat

25.rész

Manóók!♥ Megjöttem. Hát a tegnapi farsang elég szar volt.:c 
Ma írtam részt,de sajnos nemtudom,hogy mikor tudok hozni majd újat,mert jövő héten kb. mindennap dogát írunk.-.-" De mindent megpróbálok.!♥
*Hope*
Mikor beléptem a fürdőbe,a kád tele volt rakva gyertyákkal és rózsaszirmokkal. Gyönyörű volt.
De Louist még mindig nem láttam sehol.
-Louis hol vagy?-kiabáltam,majd a kád fölé hajoltam,de hirtelen Lou feje bukkant elő a habokból.
Én annyira megijedtem,hogy ruhástól beleestem mellé.
-Te barom!-nevettem el magam.
-Most miért? Szerintem jó meglepi volt.-nyafogott.
-Az egyszer biztos. De miért kaptam?
-Azért,mert nagyon szeretlek,és sohasem akarlak elveszíteni,ezért minden percet kiélvezek veled!-felelt.
-Köszönöm.-bújtam hozzá.
-Figyelj Hope. Nem kéne,akkor már levetkőzni?-húzogatta a szemöldökét.
-Legyen neked gyereknap.-sóhajtottam és elkezdtem vetkőzni.
*****
-Annyira csodálatos ez a perc,hogy azt kívánom,bár sose érne véget.-suttogtam Louhoz bújva.
-Még lehet fokozni.-nyúlt két pezsgőspohárért,majd töltött.
-És mire koccintsunk?-kérdeztem.
-Ránk.
-Örökké.-mosolyogtam.
-És tovább.-fejezte be a mondatomat,majd megittuk a pezsgőt.
****
-Hahóóóóóóó!-tört be Harry a fürdőszobába.
-Héé,mibajod?-próbáltam takargatni magam.
-Csak annyi,hogy 2 óra és indulunk haza.
-Mi?? Reggel van?-pattantam ki.
-Pontosabban reggel 10.-mondta.
-Oké,akkor sietünk.-löködtem ki az ajtón,majd Louishoz fordultam.
-Ébresztő! Reggel van!-pusziltam meg,mire kinyitotta a  szemeit.
-Úristen! Mi komolyan elaludtunk a kádba?-mászott ki.
-Háát..nagyon úgy néz ki.-túrtam bele a hajamba-Amúgy Hazza ébresztett fel.
-Mivan? Meglátott?-húzta össze a szemöldökét.
-És ha igen?-kínoztam egy kicsit.
-Akkor megyek és kicsinálom.!-indult meg,de visszarántottam.
-Így nem ajánlom.-néztem végig rajt,majd neki is leesett,hogy meztelen.
-Okéé,akkor majd később.
-Najó,Én felöltözöm,mert 2 óra és indulunk.-mentem ki és megint szembetalálkoztam Harryvel.
-Na felkeltetted Louist? Amúgy csodálatos tested van.-nézett iszonyú perverz tekintettel.
-Nem akarom tudni,hogy mire gondolsz Styles,de ne is álmodj róla!-emeltem fel fenyegetően a mutatóujjamat,majd kikerültem.
Mivel általában Londonban esik az eső,ezért ezt vettem fel.
*****
-Mindenki készen van?-kiabált Liam.
-Igen apa.-veregette meg a vállát Lou.
Ekkor lépett ki az ajtón kézenfogva(!) Niall és Holly.
-Hát ti? Jártok?-kérdezte Hazza.
-Háát..igen.-felelt Niall,majd mindketten elvörösödtek.
Én rásandítottam Hollyra és amolyan "ATYAÚRISTEN,TE NIALL HORANNAL JÁRSZ" pillantást vetettem rá.
Fél óra múlva már mindannyian a fiúk magángépén ültünk.
Én odaléptem Hollyhoz,elhessegettem Niallt és leültem a legjobb barátnőm mellé.
-Naa. Mesélj csak!-fordultam hozzá.
-Háát. Tegnap Niall elhívott valami barátjának a bulijába. Már egy ideje buliztunk,amikor hirtelen kihívott. Nem volt részeg,meg semmi. Elmondta,hogy már régóta tetszem neki,és,hogy szeret. És ebben az a durva,hogy Én is ugyanígy érzek,és hát összejöttünk.-fejezte be.
-Úristen! Ez nagyon aranyos.-öleltem meg-Gratulálok.
*****
-Végre Londooon!-kiabálta Louis,mikor leszálltunk.
-Miért vagy ilyen hülye?-nevettem fel,mire megcsókolt.
Remélem,hogy tetszett! Komizzatok,szavazzatok!♥

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó kövit!! kíváncsi vagyok hogy milyen ez Holly és Niall szemszögéből!! siess!! :D

    VálaszTörlés
  2. hogy tudsz ilyen jól írni?:O
    Amúgy énis várom Niall és Holly szemszögéből!:)♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jó és remélem hogy a következőben leírod részletesen hogy jött össze Niall és Holly!! :DD

    VálaszTörlés