2013. február 4., hétfő

26.rész

Háát sziasztok drágáák.!♥ Na,mint mondtam most ebben a részben csak Holly és Niall szemszögéből lesznek a dolgok.:) Élvezzétek ki,mert nemsokára depisebb részek jönnek.:c
*Niall*
Mikor reggel felébredtem,tudatosult bennem,hogy még mindig Párizsban vagyunk és nem hívtam még el randizni Hollyt. Kipattantam az ágyból,de megszédültem,így lehuppantam a földre.
-Hé haver! Jól vagy?-jött be Liam.
-Persze,csak túl gyorsan keltem fel. Figyelj csak kérdezhetek valami?-néztem rá.
-Alap.-ült le mellém az ágyra.
-Szerinted elhívjak egy lányt úgy randizni,hogy nem vagyok biztos az érzéseimbe?
-Ohóó. Hát szerintem mindenképpen,mert talán így megvilágosodsz. Amúgy ki a szerencsés?-nézett kérdőn.
-Holly.-motyogtam.
-Akkor szerintem semmiképpen se gyertyafényes vacsorára gondolj,hanem valami bulira!-tanácsolta.
-Rendben,amúgy is ma lesz az egyik itteni barátom születésnapja. Majd elhívom arra.-gondolkodtam hangosan.
-Oké! Amúgy nagyon jó választás Holly.-kacsintott Liam,majd kiment.
Én ezen elmosolyodtam,majd felöltöztem és úgy döntöttem,hogy átmegyek Hollyhoz. Odaléptem a szobája elé,majd bekopogtam. Mivel semmi választ nem kaptam,ezért lassan beléptem.
Odaléptem az ágyához,majd elmosolyodtam,mert olyan aranyosan aludt.
Pár percig néztem,majd lassan megsimítottam az arcát. Erre felnyitotta a szemeit,majd mosolyogva rám nézett.
-Szöszii. Te mit csinálsz itt?-ült fel.
-Csak átjöttem megnézni Téged.
-Áháá. Tudom,hogy valamit akarsz Horan!-nézett fürkészve-Nem csinálok szendvicset!
-Nyugii! Nemkell.-nevettem fel-Kérdezni akartam valamit.
-Jajj,oké.
-Szóval,eljönnél....velem..öhm..ma..este..-nyökögtem.
-Visszaaludhatok.-nevetett.
-Oké,na. Eljönnél velem ma este az egyik barátom szülinapi bulijára?-mondtam ki,majd vártam a reakcióját.
-Persze.-mosolygott.
-Köszi.Akkor este 7-re itt vagyok Érted.-pirultam el,majd vágtam egy fejet és kimentem.
*Holly*
Amikor Niall megkérte,hogy menjek el vele egy buliba,azonnal melegség öntött el. Amint kilépett az ajtón,elkezdtem ruhát keresgélni estére. Hopenak direkt nem szóltam,mert valahogy éreztem,hogy msot nem kéne zavarnom. Halkan megjegyzem,hogy ez beigazolódott.
Egész nap unatkoztam,és már annyira vártam az estét,hogy percenként néztem az órát.
*****
Amikor az óra fél hetet mutatott,már készen volt a hajam és a sminkem. Sokáig kutakodtam a bőröndömben,míg végül ezt a ruhát választottam.
Pontban 7-kor aztán kopogtak. Odalibbentem az ajtóhoz,majd kinyitottam. Azután majdnem összeestem,mert egy öltönyös Niall állt velem szembe.
-Szia.-köszönt-Mehetünk?
-Hello.-mosolyogtam-Persze.
****
-Gyönyörű vagy.-mondta,mikor már a hotel folyosóján sétáltunk.
-Köszönöm. Te is jól nézel ki.-pirultam el.
Kint persze 10 fotós volt. Jöttek az alapkérdések,amiket mi azonban meg sem hallottunk. Beültünk Niall kocsijába,majd elindultunk. Pár perc múlva egy szép helyre érkeztünk meg. Miután bementünk,köszöntünk,alaposan körülnéztem. Valami puccos,gazdag barátja lehet Niallernek,mert minden tiszta csillivilli. De nagyon tetszett.
Az este folyamán nagyon sokat táncoltam egyedül. Mikor az egyik jó számra táncikáltam,hirtelen két kezet éreztem a derekamon.
-Táncolunk?-suttogta a fülembe. Nem ijedtem meg,mert azonnal felismertem a hangját. Megfordultam,majd a kezeimet a nyak köré fontam. Teljesen véletlenül(!) beindult egy lassú szám. Pár perc táncolás után,Niall megfogta a kezemet és kihúzott.
-Szöszi! Hová megyünk?
-Mindjárt megtudod.-felelt,majd kiértünk egy kivilágított pavilonra.
-Miért jöttünk ide?
-Mert szeretnék mondani valamit.-sütötte le a szemét.
-Hallgatlak.-mosolyogtam.
-Figyelj Holly. Már régóta elakartam neked ezt mondani,de csak most van hozzá bátorságom. Amióta megláttalak,azóta tudom,hogy Én nem csak barátként nézek Rád. Ahogyan egyre többet voltunk együtt,ez az érzés felerősödött. Most pedig biztos vagyok benne,hogy...........szeretlek.-mondta ki egy szuszra,Én pedig csodálkozva néztem.
-Niall...Én is úgyanígy érzek.-motyogtam,mire felcsillant a szeme.
-Tényleg?
-Igen.-pirultam el.
Niall kissé megemelte az állam,majd az arca vészesen közeledett felém. Én becsuktam a szemeim,majd a következő amit éreztem azok Niall ajkai voltak.
Remélem,hogy tetszett! Komizzatok,szavazzatok!♥

6 megjegyzés: