2013. február 27., szerda

38.rész

Sziasztok! És dobpergéééééééééééééééééés meghoztam az új részt!! Vártátok már? :) 
Sajnálom,hogy ennyi ideig nem írtam,de hétfőn nagyon sokat kellett tanulnom,kedden meg edzésem volt ._.
Ez az utolsó NAGYON depis rész,a következők BOLDOGABBAK lesznek! Ja,és mielőtt elfelejteném! A tárgyalós részben az egyik legjobb barátnőm segített (ugye Renáta?:D)♥
Na,de itt az új rész! olvassátok.♥
*Hope*
Mielőtt Harry ajkai az enyémeket érintették volna,hirtelen hátraléptem,Ő pedig majdnem előreesett. Ez a helyzet vicces lett volna,de így nem nevettem,sőt inkább mérges voltam.
-Harry! Ezt nem lehet!-mondtam,mire kérdőn nézett Rám.
-Miért?
-Azért,mert Én Louist szeretem!-vágtam vissza.
-De hiszen az előbb mondtad,hogy irántam is többet érzel!-emelte fel a hangját,mire behúztam a nyakamat,mert megjelent előttem,ahogyan megüt. Minden bizonnyal észrevette,mert az arcvonásai meglágyultak.
-Hope! Nagyon sajnálom,hogy megijesztettelek. Kérlek bocsáss meg!-húzott magához. Elgondolkodtam. Miért legyek Harry-vel haragban? Hisz úgyis holnap elmegyek.. Ezek tudatában jó szorosan viszonoztam az ölelését.
-Köszönöm,hogy vagy nekem Hope.-suttogta-De el kell mennem!-fejezte be.
-Persze-persze.-veregettem meg a vállát,majd kibontakoztam a karjai közül és lassan visszasétáltam a kórházba.
Amikor megpillantottam a többi fiút,valami furcsa érzés futott át rajtam. Bűntudat volt. 
Hirtelen minden előzmény nélkül odarohantam a Zaynhez és magamhoz szorítottam.
-Héé,mi ez a szeretetroham?-kérdezte nevetve.
-Semmi,csak mindig elakartam mondani,hogy a Te öleléseid a kedvenceim!
-Te pedig mindig az én kis hercegnőm maradsz!-puszilt meg.
Ezután Niall-hez futottam,és Őt is átöleltem. Hasonlóan reagált,mint Zayn,de hozzá is volt egy-két kedves szavam.
-Tudod Niall,sohasem fogom elfelejteni,ezt a szőke hajat.-túrtam bele a sörényébe,mire elmosolyodott,de elég furcsán nézett.
-Miért mondod ezt?-kérdezte.
-Csak úgy.-"mosolyogtam"
Ezt az ölelgetést minden fiúval végigcsináltam. Már csak Louis maradt hátra.
Lassan odasétáltam hozzá és megpusziltam a nyakát. Egy kicsit megrezzent,de tudta,hogy én vagyok. Letette a kisfiút akit eddig tartott,majd megcsókolt.
-Kicsim. Ma este kényeztetlek egy kicsit.-búgta a fülembe,mire elkerekedtek a szemeim. Hogy gondolhatott ugyanarra,mint Én?!
-Köszönöm.-szívtam be az illatát,majd elindultunk az autóhoz. Igazából nemtudom,hogy a fiúk,hogy kerültek a kocsiba,de a lényeg,hogy mind megvoltunk.
-Ez nagyon szép délután volt.-jelentettem ki,mire mindenki egyetértően bólogatni kezdett.
-Holly is meg van?-csúszott ki a számon,de azonnal megbántam. Erre a mondatra mindenki elcsendesedett. Az úton sem szóltunk egymáshoz.
*****
Amint beléptünk a szobám ajtaján Louis nekem esett.
-Lou! Lassíts.-nevettem,mert nagyon csikizett.
-Nem lassítok! Kellesz! Most!-kezdett el vetkőztetni kisebb-nagyobb sikerrel.
Mikor már teljesen be voltunk indulva,hirtelen felállt és kiment. Nem értettem,hogy miért. Feküdtem és vártam.
Pár perc múlva nutellával a kezében tért vissza.
-Ez most komoly?-vigyorogtam.
-Mondtam,hogy ma kényeztetlek.-jött oda,majd a hasamra fektetett.
Gyönyörű éjszakát töltöttünk el együtt. De az utolsót.
*****
Reggel,amikor felébredtem Louis még szuszogott. Nem akartam felébreszteni,mert olyan édesen aludt. Óvatosan felkeltem és a fürdőbe indultam volna,ha nem látom meg magamat a tükörbe. Csak fehérnemű volt rajtam. Odalépkedtem a tükörhöz és végignéztem magamon. "Undorító,csúnya,kövér,senki!!"-mondtam magamban.

Miután már nem bírtam nézni magamat,lassan felöltöztem és megcsináltam a sminkemet. Hogy miért? Mert ma lesz a tárgyalás és az utazás. Már éjjel bepakoltam a bőröndjeimbe a ruháimat. De csak azokat amiket hoztam. Amit Louis vagy a többiek vettek,mind itt hagyom. Az nem az enyém már. Néhány óra múlva az egyik barátom viszi el innen a reptérre a dolgaimat. Tehát ezzel sem lesz gond.
-Jóreggelt Kincsem.-ölelt át hátulról Louis.
-Nekedis.-öleltem át mosolyogva,miközben belülről széttörtem.
1 óra múlva már a kocsiban ültünk mindannyian.
-Megjöttünk.-parkolt le Lou,Én pedig kiszálltam. A fiúk egyenként megöleltek,mielőtt bementünk volna.
*****
Beléptünk a tárgyaló terembe és helyet
foglaltunk. A bíró és az esküdtszék
belépett és bevezették az
apámat bilincsben. Fenyegetően nézett
rám. A bíró megkért,hogy álljunk fel és
hivatalosan is megnyitotta a pert. 

-A vádlott Josh Morgan álljon fel. - monda a bíró. A
felperes Hope Morgan,kérem jöjjön
közelebb és esküdjön meg hogy az igazat
mondja. 

-Igen. – feleltem . 
-Akkor kérem mondja el mi és hogyan történt. 
Először kissé dadogtam,de utána a dühtől és az izgatottságtól nagyon belejöttem. Csak úgy ömlöttek belőlem a szavak. A végére sajnos sikerült egy könnycseppet elejtenem,ami "nagyot" csattant a kövön.
Miután elmondtam
mindent apám ügyvédje a vád enyhítését
kérte, de a bíróság elutasított. Ezek után
egy kicsit megnyugodtam. Apám ügyvédje
még kérdezett pár dolgot,majd visszaültem
a helyemre. Utána apámat kérték a tanúk
padjára. Természetesen mindent tagadott. Hogy lehet ennyire szánalmas?!
Charlotte,a bíró, kérdezett tőle még pár rutin
kérdést de ekkor már nem figyeltem. Gondolataim már máshol jártak.
-Kérem álljanak fel!. A tanácskozás egyhangúan határozatott
hozott. Kijelentem, hogy a vádlott Josh
Morgan..BŰNÖS.!-mondta ki.

Nagyon
megkönnyebbültem,de sajnos nem tartott sokáig.
-A bíróság a vádlottat 2 év börtönre ítéli,
amelyet 3 évre felfüggeszt. A tárgyalást
befejeztem.” –hallottam a bírónőt. 

Ezek után csak mereven bámultam magam elé,de magamban ordítottam.
Miután apámat kivezették,tudtam,hogy mi következik. Már megkaptam Dan-től az üzenetet,hogy a bőröndjeim a reptéren vannak,és Ő is ott vár.
Louisék odaléptek mellém és szorosan átöleltek.
-Sajnálom,hogy így alakult.-suttogta Harry.
-Énis. Fiúk szeretnék mondani valamit!-álltam eléjük,majd ránéztem Liamre,aki komolyan bámult.
-Mit szeretnél? Ne ijesztgess.-mondta türelmetlenül Harry.
-Szeretném,ha ezt Louis elolvasná! Abból minden kiderül.-adtam a szerelmem kezébe a levelet,majd megcsókoltam. 
-Hiányozni fogsz!-suttogta a fülembe Liam,amikor magamhoz húztam. A többiek értetlenül figyelték az eseményeket,de nem érdekelt. 
Aztán az összes fiút újból átöleltem,majd megperdültem a tengelyem körül és amilyen gyorsan tudtam kirohantam. Fél óra múlva pedig már a reptéren várakoztam a csomagjaimmal.
Vége. Vége az álomnak.

Remélem,hogy tetszett!! :') Mielőtt megkérdezitek! NEM LESZ VÉGE! ♥ 10 komi!!

12 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁ EZ EZ EZ... KIK**T JÓ (SORRY xD) MOST RÉGHATOM A KÖRMÖM A VÉGÉN 1-SE MARAD!!! MY FAVORITE BLOG!!!!! GYORSAN PLEASEEE GYORSAN KÖVIT!!! xD!!

    VálaszTörlés
  2. húúú ez nagyon jó lett főleg a tárgyalás:DD
    By: RENÁTA.!<3

    VálaszTörlés
  3. Ne is legyen vége ! SOHA! Gyorsan , de nagyon gyorsan hozd a kövit

    VálaszTörlés
  4. nagyon jól lett de soha de soha nem lehet vége nem engedem és kérlek mond hogy ez után csak jó fog történni és minden jóra alakul kérlek mond azt!! gyorsan hozd a következőt!! :)

    VálaszTörlés
  5. nem is engednenk, hogy vege legyen.:D /Erooszak...xd/ minnel hamarabb uj reszt!:))<3



    VálaszTörlés
  6. váh bazd*-**o*kik*rt jó lett:") gyorsann kööviiiitt!! :D<333

    VálaszTörlés
  7. waaa...nagyon jooo:"")) a baratnod is nagyon tehetseges!<3 nagyon joo

    VálaszTörlés
  8. Most muszáj lesz küszködnöm a könnyeimmel, mert nem vagyok egyedül..:'(( ez gyönyörű..Renáta, nagyon ügyes vagy.<3 remélem többet segítesz majd Berrynek.*-* siess a kövivel.<33:*

    VálaszTörlés
  9. OMG*-*dejóólett♥ siess a kowiveeel *w*♥
    :DD

    VálaszTörlés
  10. Szia mikkor lessz a kövii*-*:)??

    VálaszTörlés
  11. Miért van az, hogy amik ilyen jók azoknak mindig ilyen hamar van vége??!!

    VálaszTörlés