2013. január 14., hétfő

14.rész

Alohaa manók!:")♥
Na megjöttem..:DD Amúgy ti olvastátok az SZJG-t?! Nekem a kedvenc könyvem..:$$ muhahahahaha..:"D♥
Na jó,olvassátok csak!:)
*Louis*
Reggel,amikor kinyitottam a szemem,megpillantottam magam mellett Hope-t. Azonnal elmosolyodtam. Lassan megsimogattam az arcát,mire kinyitotta a szemeit.
-Jóreggelt.!-suttogtam.
-Nekedis Louis.-mondta álmos fejjel.-Hány óra van?-kérdezte,de ebben a pillanatban egy nagy durranást hallottunk lentről.
-Menjünk le!-keltünk fel egyszerre.
-Előbb felvennél valamit?-kuncogott Hope,mire végignéztem magamon.
-De Te is.-kacsintottam rá,mert Ő is csak fehérneműben volt.
-Héé! Ne nézz!-pirult el,és bevonult a fürdőbe.
Pár percet vártam,de mivel nem jött,ezért utána mentem. Benéztem az ajtón,és megpillantottam,ahogy a tükörben sminkeli magát. Lassan mögéléptem és átöleltem.
Egy kicsit összerezzent,majd elmosolyodott.
-Ma még nem kaptam csókot!-suttogtam a nyakába.
-Akkor nem is fogsz!-libbent ki a helyiségből.
-Héé.-durcáztam be.
-Olyan buta vagy.-borzolta össze a hajam,és adott egy puszit a számra.
Mielőtt kiment volna,visszahúztam a csuklójánál fogva és az ajkaimat rátapasztottam a szájára.
-Elkaptalaak.-mondtam nevetve,majd kézenfogva léptünk ki az ajtón.
***
-Jóreggelt.!-csoszogtunk le a lépcsőn,de ledermedtünk,mert az a látvány ami fogadott elég ijesztő volt.
Zayn magát nézegette a tükörben,Liam Toy Storyt bámult a TV-n,Harry és Niall pedig egymáson fetrengtek a nappali közepén. Hirtelen Hazza felnézett,és elvigyorodott.
-Jóreggelt tubicáim!-jött oda,de amikor meglátta az összekulcsolt kezeinket,majdnem kiugrottak a szemei.
-Ti most akkor..?-kérdezte.
-Igen.-vágta rá azonnal Louis,mire Harry felfutott.
*Hope*
-Hát ennek mi a baja?-nézett rám Louis.
-Fogalmam sincs,de megnézem. Nembaj?-engedtem el a kezét,majd egy csókot leheltem a szájára. Erre aztán mindenki abbahagyta amit csinált,és Louishoz futottak. Én pedig felbaktattam a lépcsőn és megálltam Harry szobája előtt.
-Bejöhetek?-kopogtam be.
-Ha akarsz.-mondta flegmán,mire beléptem.
-Mi bajod van Styles?-ültem le mellé az ágyra.
-Te.
-Tessék?
-Igen jól hallottad..
-De miért?Mit tettem?-képedtem el.
-Azt,hogy összejöttél Louissal.-motyogta.
-És az miért baj?
-Mert..mert tetszel nekem!-nézett fel és láttam rajta,hogy alig bírja visszatartani a sírást.
Ekkor összevontam a szemöldökömet,de aztán megszólaltam.
-Figyelj Harry! Te nagyon helyes,kedves,aranyos srác vagy! Imádom a göndör hajadat,ahogy több millió lány is. De értsd meg,hogy nekem az a bolond barátod kell..-mondtam ki,mire elmosolyodott.
-Tudod,látszik,hogy nagyon szeretitek egymást. Ő is csak egyfolytában rólad áradozik..-felelt.
-De ugye nem haragszol Hazza?
-Rád?! Soha.-ölelt meg.-Talán majd nekem is eljön az igazi. Csak sajnos nem Te..
-Pedig Én úgy hallottam,hogy összejöttél Taylor Swifttel! Ez nem igaz?
-Hát sajnos igen,de csak a szervezők kedvéért.-sóhajtott egyet.
-Már bocs,de szerintem az a csaj egy ribanc.-fakadtam ki.
-Szerintem is.
-Akkor ezt is megbeszéltük. Megyünk le?-álltam fel.
-Csak utánad!-engedett előre.
***
-Na kiderült,hogy mi volt a baja?-jött oda Louis. Odasandítottam Harryre.aki megrázta a fejét.
-Sajnos nem.
-Lehet,hogy dobta Taylorka.-nevetett fel.-Gyere és ünnepeljük meg,hogy hivatalosan is járunk.
Hirtelen megpillantottam Holly-t,aki olyan "ááá,te Louis Tomlinsonnal jötél össze!" pillantást vetett Rám.
Nekünk ennyi elég volt. Megértettük egymást.
-Naszóval! Azt találtuk ki,hogy mivel ebben a hónapban szünetet kaptunk,elmegyünk nyaralni!-állt fel Liam.
-Úúú, és hova?-csillant fel a szemem.
-Franciaországba! Azon belül....Párizs!-mondta Zayn,mire felugrottam.
-Megyek Párizsbaaa! Muhahaha!-ugráltam az ágyon.

-Bolond vagy!-ölelt át Louis.
-Tudom,de mikor indulunk?
-Holnap.De előbb még lesz egy interjúnk!-kacsintott Liam.
-Dejóó!
***
Még mindig táncikáltam,amikor valaki átölelt. Az illatát azonnal megismertem és mélyen beszívtam.
-Holnap az egész világ megtudja,hogy csak Téged szeretlek!-mondta.
-Tessék?
-Elviszlek az interjúra!-mondta ki határozottan.
Ha tetszett,komizzatok,szavazzatok!♥ Aki pedig új olvasó,az iratkozzon fel.:*

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó. Ügyes vagy, de nem tudnál hozni még egy részt ma? Kérleeeek, olyan jó lenne :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm,de sajnos egy részt tudok hozni naponta.:/<3

    VálaszTörlés
  3. Jaj,de vártam mááár!!!!!! Kedvenc blog<3<3<3<3<3<3gyorsan a következõt;)

    VálaszTörlés