2013. január 24., csütörtök

21.rész

Halihó manók.!:) Meghoztam a következő részt,mert meglett az 5 komi és a 7 tetszik.♥  Minden vágyam,hogy egyszer legyen 10 komi...
Úúú,hallottátok,hogy a fiúk Cannesba mennek?:o Csak,mert Én voltam ott.:33♥ (2011-ben) Aki ismer,az tudja,hogy nem hazudok.
Na mindegy,akkor itt a rész,ami elég romantikus.:$
*Hope*
"Menj a galambok után..ja és hozz fürdőruhát!"-olvastam fel hangosan,majd értetlenül megráztam a fejemet és körülnéztem. Hirtelen megláttam Kevint.
-Áhááá.-rohantam oda,majd mikor odaértem megláttam mégegyet. Ez ment fél óráig,mire már a szálloda előtt álldogáltam. Hirtelen egy csíkospólós pókember suhant el mellettem(?).

-Louis tudom,hogy te vagy az.!-kiabáltam utána nevetve.
-I'M A SUPERMAAAAAAAAN!-futott oda hozzám.
-I'M A SUPERGIRL!-válaszoltam,mire Ő is elnevette magát.-Követtem a galambokat.
-Látom. De most gyere velem!-húzott el onnan.
****
Pár perc múlva egy gyönyörű parkban sétáltunk.
-Hoztam kaját! Niall ajánlásával.-kacsintott és leterített egy pokrócot,majd letelepedett rá.
-Pikniik?-ugráltam örömömben és leültem mellé.
-Mit kérsz? Vaan pizza,szendvics,hamburger,gyros,sültkrumpli,rántott hús(?),saláta.-fejezte be.
-Ööö,hambit!-válaszoltam,majd elvettem az ételt.
-Hogy bírsz te rántott húst enni reggel?-néztem rá undorodva.
-Csakis úgy,hogy utána eszem fagyit.-mutatott egy közeledő fagyiskocsira,majd odafutott hozzá.
Én közben körülnéztem,de sajnos megláttam 2 paparazzit. Ez kicsit elvette a kedvemet.
-Mi a baj kicsim?-jött vissza kb. 5 fagyisdobozzal a kezében.
-Mindegy.-mosolyogtam.-De azt,mégis hogyan fogjuk megenni?
-Nem-nem mindegy!-terelte vissza a témát.-Mitörtént? Ki bántott?
-Senki,csak...az a gáz,hogy itt vannak a fotósok.-sütöttem le a szemeimet.
-Hmm.-gondolkozott el-Van egy ötletem!-csillant fel a szeme.
-Ha Tomlinsonnak van egy ötlete az sosem jó.-mondtam fogalmam sincs,hogy kinek.
-Most erre nem érünk rá!-fogta meg a kezemet,majd elkezdett futni.
-Louis Tomlinson! Hová megyünk,ha megkérdezhetem!-kiabáltam futás közbe.
-Megkeresem a fotósokat,adunk egy interjút,aztán beolvasok nekik.-kacsintott rám,majd az egyik paparazzihoz léptünk.
-Jónapot! Szeretnénk adni egy interjút először és utoljára a kapcsolatunkról.-jelentette be Louis.
-Rendben! Akkor kezdjük. Tehát ami az egész világot foglalkoztatja,hogy most végülis jártok vagy nem?!
-Igen,együtt vagyunk és nagyon boldogok.-mosolygott Lou.
-Oké. Esetleg megtudhatjuk,hogy mióta tart?
-1 hónapja pontosan!-kacsintott rám,de Én lefehéredtem. Mii? Elfelejtettem volna? Hát el.
-Csinálhatunk egy-két képet is?-kérdezte a fotós.
Lou félve rám nézett,mire Én egy aprót bólintottam.
Ezután néhány jó képet csináltak rólunk,majd a végén újból megszólalt Louis.
-Most,hogy végeztek,kérünk minden riportert és fotóst,hogy hagyjanak minket békén! Nekünk is szükségünk van a magánéletünkre!-mondta,mire a fotós nagyban bólogatott majd eltűnt.
-Holnap ez már mind az újságokban lesz. Ugye nem baj?-nézett rám kedvesen.
-Nem. Legalább most tiszta vizet öntöttünk a pohárba.-mosolyogtam.
*****
-Louis! Mire  készülsz?-néztem rá furcsán,mert elkezdett vetkőzni.
-Van ebben a parkban egy nagy medence. Kibéreltem nekünk.-kacsintott.
-Úristeen! Te bolond vagy.-nevettem fel.-Még szerencse,hogy hoztam fürdőruhát.-nevettem,majd levettem a ruháimat.
-BE A VÍZBEEE!-kiabált,majd felkapott és elindult.
-Louis van lábam.-ütöttem a hátát. De ekkor hirtelen mindenhol vizet éreztem magam körül. Átgondoltam magamban,hogy azt hazudom,hogy nem tudok úszni,ezért elkezdtem kapálózni.
-Louiis! Nem tudok úszni!
*Louis*
Amikor Hope fuldokolni kezdett,nagyon megijedtem és beleurottam a vízbe.
-Hope! Ittvagyok!-fogtam meg,mire elmosolyodott.
-Köszönöm szuperhősöm.-puszilt meg.
-Ugye tudsz úszni?-bigyesztettem le az ajkaimat,mert rájöttem,hogy becsapott.
-Igen,de jó volt látni,hogy megmentettél.
-Bármikor.-nevettem fel,és megcsókoltam.
Egy kicsit belefeledkeztünk egymásba,de életem egyik legszebb pillanata volt.


-Louis! Fázom.-mondta vacogva Hope.
-Oké. Hazaviszlek,és átöltözünk,mert még csak most jön a másik nagy meglepetés.-húztam ki a vízből,és ráadtam a pulcsimat.
A komi és tetszik határ nem változott,ha meglesz,akkor holnaputánra írok egy hosszabb részt!:33♥

28 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kövit de gyorsan!! :D:)*-*

    VálaszTörlés
  2. De nagyoon jóó*--*<33 köviiit:$$

    VálaszTörlés
  3. Imádom :DDD kövit ;)

    VálaszTörlés
  4. köviit.:33 imádoom.:DD

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó!! Egyszerűen imádom!! Gyorsan hozd a következőt *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagyon jó!! imádom :D*-*

    VálaszTörlés
  7. Hogy tudsz ilyen jókat írni?? nagyon nagyon tetszik következőt!! :D:)

    VálaszTörlés
  8. Hány éves vagy hogy ilyeneket tudsz írni?? mert olyan mintha egy olyan ember írta volna aki író vagy költő!! nagyon nagyon jó!! :D

    VálaszTörlés
  9. ááá :D megvan a 10 komi illetve 11 kövit gyorsan! :D:)*.*

    VálaszTörlés
  10. dejóóóó :) Imádom a blogod ! Hogy tudsz ilyen jókat kitalálni? :O :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jóóó. Kövit...!!!!:-)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jo a blog!!!!Egyszeruen FANTASZTIKUS!!!!!!!!!Bocsi hogy eddig nem irtam.A resz nagyon jo.Csak igy tovabb,nagyon ugyes vagy:))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés