2013. január 21., hétfő

19.rész

Hii manók.:* Itt az új rész. Sokan mondták,hogy nem szeretik olvasni a depis részeket,úgyhogy ez a rész happy lesz.:D♥ Remélem,hogy tetszeni fog.! Nagyonimádlaktiteket. Ha van twitteretek akkor bekövethettek: @BerenikSzab  Szeretek megismerni új embereket!♥
Ez a rész inkább Hollyról és Niallról fog szólni.;)
*Louis*
Amikor felültünk a repülőre,Hope arcán láttam,hogy boldog. Örülök neki,hiszen nem volt jó élete eddig! De megpróbálok neki,mindent megadni,mert Ő az életem. Nélküle Én csak egy senki vagyok..
***
-Úúú,nagyon várom már,hogy láthassam az Eiffel tornyot!-ugrándozott az ülésen.
-Hidd el látni fogod,de lesz ott egy meglepim.-kacsintottam rá.
-Nem kérdezek semmi,mert úgysem mondod el.-durcázott be és elfordult.
-Hé,mindent a maga idejében. Nem te szoktad mondani?-húztam fel a szemöldökömet.
-Igazad van.-nevette el magát és egy csókot lehelt az ajkamra.
*Holly*
Nagyon örülök,hogy Párizsba megyünk,de jobb lenne,ha lenne barátom. már régóta tetszik egy fiú,de Ő észre sem vesz.
***
A repülőn egyedül ültem és bámultam ki a kis ablakon. Pár perc múlva körülnéztem. Harry,Liam és Zayn bealudtak,Louis és Hope pedig valahogy egymáson fetrengtek(?) az ülésen,de Niallt nem láttam sehol.
-Biztos eszik.-gondoltam magamban,amin sikeresen elröhögtem magam.
-Min nevetsz ennyire?-hallottam meg egy hangot.
-Rajtad.-mondtam,mert amikor megpillantottam a szőke haját,tudtam,hogy Niall az.
-Miért?-áll mellém.
-Mert nemláttalak,és gondoltam,hogy eszel. Ahogy nézem igazam volt.-vizsgáltam nagy szemekkel a száját.
-Ühüm.-tömte be a maradék nutellás,hagymás(!) szendvicset.

-Pfúj.-fordultam el.
-Mi? Nagyon finom. Megkóstolod?-vigyorgott.
-Inkább kihagyom.-válaszoltam undorodva.
-Akkor leülhetek melléd,mert mindenki alszik?!-kérdezte csillogó szemmel.
-Persze.-csináltam helyet magam mellet,majd a szöszi levágta magát mellém.
-Jártál már Párizsban?-kérdezte.
-Nem,de gyönyörű hely.
-Igen,szerintem is. Figyelj Holly! Alig tudok Rólad valamit. Kérdezhetek néhány dolgot?-nézett rám.
-Ha akarsz.
-Naszóval. Hány éves is vagy?
-18.
-És hol születtél?
-Igazából angol vagyok,de Magyarországon születtem.
-Ó,Magyarország szép hely nem?
-Csodálatos.-mosolyogtam.
-Oké,ki a legszimpatikusabb 5-ünk közül?
-Háát nemistudom-húztam az agyát-persze,hogy Te,kis ír manó.-borzoltam össze a haját.
-Szerencséd bociszemű.-vágott vissza.
-Mi az,hogy bociszemű?
-Azt jelenti,hogy bocis a szemed. nem egyértelmű?-nézett okosan,mire rám tört a röhögőgörcs.
-Oké befejeztem.-törölgettem meg a szemeimet.
-Akkor az utolsó kérdésem az,hogy van barátod?-kérdezte,de ekkor elkomorultam.
-Sajnos,nemrég szakítottam vele,mert kiderült,hogy végig megcsalt engem.-gördült le az első könnycsepp.

-Sajnálom. Nem akartam fájdalmat okozni.-törölte le.
-Nem a te hibád. Minden az enyém. Hagytam magam átverni és becsapni..-mondtam.
-Ne mondj ilyeneket! Az csak is a fiú hibája,hogy nem szeret egy ilyen csodálatos lányt!
-Köszönöm Niall,a Te barátnőd nagyon szerencsés.-mosolyogtam.
Most már bevallhatom,hogy az a fiú,aki tetszik,Niall.
-Öhhm,nincs barátnőm.
-Jajj bocsáss meg.
-Semmibaj. Tudsz játszani valamilyen hangszeren?
-Hát régebben gitároztam,de Hope jobban tud plusz Ő gyönyörűen zongorázik.-tűnődtem el.
-Nekem itt a gitárom! Mutasd meg,hogy játszol.-szedte elő és a kezembe adta a hangszert.
Elkezdtem játszani a Little Thingset. Nem sok sikerrel.
-Nagyon ügyes vagy!-dícsért meg.
-Köszönöm,de van még mit gyakorolnom.
*Niall*
Nagyon sokat beszélgettem Hollyval és kezdem egyre jobban megismerni. Gyönyörű lány és még kedves,szerény is. De szinte 100%,hogy nincs nála esélyem.
***
-Ébresztő Holly! Megérkeztünk.-suttogtam a kezeim között fekvő lány fülébe.
-Jólvanna. Fent vagyok. Hoppá bocsi.-kelt fel elpirulva.
-Nincsen semmibaj.-mosolyogtam.-Nézz ki.
Kipillantott az ablakon és eltátotta a száját. Már este volt,de egész Párizs fényárban úszott.
-Tökéletes.-suttogta.
-Pont mint Te.-mondtam ki véletlenül a gondolataimat.
-Tessék?
Ha tetszett,komizzatok,szavazzatok és iratkozzatok fel.!♥

2 megjegyzés:

  1. kiráááály, várom a következő részt. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyonjó :DD imádom az egész sztorit :D kövi :)

    VálaszTörlés