2013. január 7., hétfő

9.rész

Hát sziasztok!.:3 Nagyon örülök,hogy ennyien olvassátok a blogomat.!:) De szeretném,ha többet szavaznátok..:33 Ja és iratkozzatok fel,ha gondoljátok.!:D <3
Mivel maaaa......Kiss You premier,ezért  hosszabb részt hozok!:$ 
Na,nem is húzom az időt,olvassátok:
*Louis*
Azonnal felkaptam a kezembe és rohanni kezdtem felfelé. Befutottam a szobámba és lefektettem.
-Hope! Hope ébren vagy?-kiabáltam,de mivel semmi választ nem adott,ezért megnéztem,hogy lélegzik-e. Igen. Az arca csupa vér és sár volt. Muszáj volt megnéznem,hogy mennyire sérült meg,ezért elkezdtem vetkőztetni. Nagyon nagy volt a kísértés,de visszafogtam magam. Láttam,hogy tiszta seb a teste,ezért újból felemeltem és a fürdőbe indultam vele. Beleraktam a kádba és szép lassan megfürdettem. Nagyon vigyáztam Rá,de tudtam,hogy nincs komolyabb baja. De megint mi történhetett Vele?
Miután kihoztam a fürdőből,ráadtam az egyik boxeremet és egy hosszú pulcsit,majd lefektettem és betakartam.
***
-Megjöttünk! Louis mégis,hogy képzeled,hogy csakúgy lelépsz ha?-csörtettek be a fiúk.
-Csönd!-pisszegtem le őket,és az emelet felé mutattam.
-Miért? Mi van ott?-kérdezte Harry,mire Én felálltam és elindultam. A fiúk libasorban jöttek utánam,majd az ajtómnál megálltak és benéztek. Mind kérdőn néztek az alvó lányra,majd rám.
-Mit keres Ő itt?-kérdezte Liam,majd odaléptünk hozzá,de ekkor felébredt. Kipattantak a szemei,majd sikított egy nagyot.

*Hope*
Miután elájultam,nem emlékeztem semmire,csak egy nagyon rossz álomra..
Egy különös,ködös világban jártam. Nem féltem,hanem inkább mentem előre. Aztán egy romos kastély termett elő a ködből. Közelebb mentem,majd beléptem. Sokat bolyongtam,mikor hirtelen egy sátáni kacajt hallottam a hátam mögül. Megperdültem a tengelyem körül,és apával találtam szembe magam.
-Most véged van Hope drágám!-mondta ördögien,majd egy kést dobott felém,ami a hasamba talált.
Ezután újból ködöt láttam és egy rémalakot,ami egyre közeledett felém.
Ekkor felébredtem. Láttam magam előtt 5 alakot,ezért felsikítottam.
-Nyugi! Én vagyok az! Louis!-fogott le az egyik. Lassan kezdett kirajzolódni az arca. Ekkor teljes erőmből magamhoz szorítottam és a vállába fúrtam a fejem. Miközben simogatta a hajam,a többiek is bemutatkoztak.
-Szia Zayn vagyok.-jött oda,majd megölelt.-Jól vagy?-suttogta,mire bólintottam egy aprót.
-Szia! Niall.-ölelt át Ő is.
-Liam vagyok!-szorongatott meg.
-Harry.-állt elém lehajtott fejjel,de nem nézett rám.
-Jobban vagy Hope?-kérdezte Louis. Végignéztem magamon,és megállapítottam,hogy egy-két seben kívül semmi bajom.
-Persze. Már megszoktam.-legyintettem,de mivel mindenki kérdőn nézett rám,ezért elmeséltem,hogy mi történt. Mikor a végére értem,az összes egyszerre ugrott fel.
-Megkeressük!
-Fel kell jelenteni!
-A saját lányával?!
-De miért?!-hangzottak el a felkiáltások.
-Nyugi fiúk! Nem tudjátok megtalálni! Mindig máshol van,és lecsap Rád,amikor nem gondolsz Rá..-ismertem be.
-De nem hagyhatjuk,hogy bántsanak Téged!-szólalt meg először Harry.
-Hisz Te is bántottál.-vágtam oda.
-Tudom. És nagyon sajnálom! Megtudsz bocsátani?-nézett kiskutya szemekkel.
-Ennek nemtudok ellenállni.-nevettem fel,mire Ő felkapott és megpörgetett.-Tegyél le! Fel kell hívnom Hollyt!-ütöttem a vállát,míg le nem tett.
***
-Szia Holly! Ne ijedj meg!-szóltam bele.
-Szia. Mitörtént? Holvagy?-kérdezte idegesen.
-Nyugi. A fiúknál vagyok,de van egy kis baj.-mondtam ki.
-Mi?!
-Apa itt van és megtalált.-fakadtam ki.
-Tessék?!
-Igen. Elhurcolt valahová és megvert,de már jól vagyok.-nyugtattam meg.
-Úristen ez egy állat. De most mit tegyünk?! Ebben a lakásban nem maradhatunk,mert megtalál és kitudja,hogy mire képes egy ilyen ember.-mondta egy szuszra.
Louis aki végig a telefonon csüggött,most hirtelen elfutott.
-Majdcsak kitalálunk valamit.-válaszoltam neki.-Ma még itt maradok oké?
-Rendben,de vigyázz magadra! Amúgy minden rendben?-kérdezte burkoltan.
-Igen. Na majd megyek szia.-tettem le.
***
-Louis hová rohantál?!-mentem ki a nappaliba. Komolyan akkora a házuk,hogy 3 percbe telt amíg eljutottam oda.
-Hát megbeszéltem valamit a fiúkkal.-jött oda.
-És megtudhatnám,hogy mit? Vagy titok?-kérdeztem vigyorogva.
-Titook.-nyújtotta ki a nyelvét.
-Oki. Amúgy ezek a cuccok,hogy kerülnek rám?-mutattam a pulcsira és boxerre(!) magamon.
-Ööö,gyere elmesélem.-húzott el.
-Igen?-álltam elé,mire elmesélt mindent.-Te láttál meztelenül?-háborodtam fel.
-Igen..De nyugi nem csináltam semmit.-tett fel védekezőn a kezeit.
-Jólvan Tomlinson,jólvan.-nyúltam a hátam mögé,majd megfogtam az első dolgot ami a kezembe került,és tökön vágtam vele.
-Aúúú.-rogyott össze.
-Áá,egy tusfürdős üveg.-forgattam a kezem közt,majd elröhögtem magam.
-Ezt visszakapod!-kelt fel Louis és e kergetni kezdett. Eszembe jutott valami.
Hirtelen összeestem és nem mozdultam. Éreztem,ahogy Louis fölémhajol és kérdezget.
-Hope?! Mi történt? Hopeee!-rázta meg a vállam.-Fiúk!-kiabált.
A fiúk is ott termettek,majd Ők is ébresztgetni.
-Hope!!!-kiabálták,de nem mozdultam.-Úristen,mi történt Vele?-kérdezte Louis elfojtott hangon.
Ekkor kinyitottam a szemem és 5 sírós szemmel találtam szembe magam.

-Hope! Jól vagy?!-öleltek meg egyszerre,mire elnevettem magam.
-Veletek aztán lehet szórakozni.-röhögtem még mindig.
A fiúk durcásan elfordultak és elmentek. Én kicsit megijedtem,de nem tudtam,hogy milyen meglepetés vár rám..

Ha tetszett komizzatok,szavazzatok!:)

6 megjegyzés:

  1. Most komolyan szet rohogom magam xd koviit *-*

    VálaszTörlés
  2. hát ez tök jó volt! :DDD láv juu *-* xddd

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó. Fantasztikusan jól írod. Imádom a sztorit. Ilyen történetet, hogy tudsz írni? Sok 1D-s történetet olvastam már, de ehhez képest azok kis hülyeségek. Én komolyan mondom, belőled még író is válhat. Nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  4. Picur:köszönöm.*-*<3
    Vivii.:imádlak.:D<3
    Stefánia.:nagyon szépen köszönöm. igyekszem jól írni..(: ez más történet lesz mint a többi.(=

    VálaszTörlés
  5. huhúúúú... rémisztő de egyben rohadtul jóóóó.*-* hozzad de gyors a köviit:DD

    VálaszTörlés
  6. Adrienn:köszönöm*--* de ma sajnos elmarad a rész.:|<3

    VálaszTörlés